08
یکشنبه 14 اردیبهشت 1399
شماره 7932
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بازیکنان و مربیان تیم‌هایی که شانسی برای قهرمانی در لیگ‌های خودشان ندارند مخالف ادامه لیگ هستند اما شانس‌داران برای ازسر‌گیری مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند. راکیتیچ، هافبک کروات و ناراضی بارسلونا گفته: «کرونا مهم نیست، لیگ را برگزار کنید.»
علیرضا جهانبخش در یک گفت‌وگوی تفصیلی با ایرنا درباره شرایط این روزهای خودش و فوتبال ایران صحبت کرده است.

کاش همان بالا بمانی

شایعه بازگشت علی پروین به پرسپولیس در هر موقعیتی نگران کننده است، از مردی با ویژگی‌های او در شرایط فعلی چه کاری بر می‌آید؟
این روزها اسم علی پروین زیاد اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. شایعات هم متعدد است؛ راه و بیراه، محتمل و غیرممکن. از یک طرف می‌گویند مهدی رسول‌پناه که سرپرست موقت باشگاه است برای رسیدن به کرسی مدیرعاملی دنبال لابی با شرکت پیشکسوتان کهن و مشخصا خود علی پروین است.
بلای جان اسکوچیچ

بلای جان اسکوچیچ

وقتی تعطیلی فوتبال، جایگاه سرمربی تیم ملی را متزلزل می‌کند
شاید وقتی در اسفندماه سازمان لیگ ناچار شد به پیروی از همه جای جهان مسابقات تمامی دسته‌ها را تعطیل کند، دراگان اسکوچیچ از اتفاقی که رخ داده بود استقبال هم کرد.
دبیر: چرخه انتخابی را فعال می‌کنیم
دبیر: چرخه انتخابی را فعال می‌کنیم
همه کشتی‌گیران معتقدند حقشان خورده شده است
ماجرای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی این روزها بسیار داغ شده است. بسیاری معتقدند با توجه به تعویق زمان برگزاری المپیک توکیو فرصت کافی برای برگزاری انتخابی تیم ملی مهیاست. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری که روز گذشته داشت درباره برگزاری مسابقات انتخابی گفت: «2 ‌ماه قبل از اینکه به فدراسیون بیایم چرخه انتخابی را با دوستان مطرح کردیم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در نشست خبری روز گذشته خود مدعی شد کماکان تکلیف شروع مسابقات لیگ برتر مشخص نیست!
وریا غفوری و علی خطیر شکایت‌هایشان از یکدیگر را پس گرفتند. کاپیتان استقلال و معاون ورزشی پیشین این باشگاه که اظهارنظرهای تندی علیه هم انجام داده بودند، روز گذشته در دادگاه فرهنگ و رسانه حاضر شدند و با پس گرفتن شکایت‌هایشان به این غائله خاتمه دادند.
ماهنامه رسمی باشگاه هامبورگ آلمان، عکس روی جلد تازه‌ترین شماره‌اش را به مهدی مهدوی‌کیا اختصاص داده و همان فریاد معروف هواداران برای تشویق کیا را تیتر کرده: «مییییدی!»