22
یکشنبه 14 اردیبهشت 1399
شماره 7932
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تغییرات حقوقی ایثارگران در سال ۹۹

ایثارگران بدانند
​​​​​​​در ابتدای هر سال در حقوق، حق پرستاری و کمک‌معیشت ایثارگران تغییراتی حاصل می‌شود که لازم است جامعه ایثارگری از آن مطلع باشد.
ویژه
​​​​​​​بیماران خاص و افرادی که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند و تحت پوشش کمیته امداد هستند، طبق وعده‌ای که رئیس بنیاد مستضعفان داده، می‌توانند از کمک‌هزینه‌ای که این بنیاد برایشان اختصاص داده تا سقف 10میلیون تومان استفاده کنند.
خبر
​​​​​​​مهدهای کودک جزو مراکز تجمعی قلمداد می‌شوند و از آنجا که بچه‌ها می‌توانند ناقل بیماری هم باشند هرگونه بازگشایی منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست.

هنوز به فاز مهار کرونا نرسیده‌ایم

مسئولان وزارت بهداشت: موج دوم و سوم کرونا حتمی است
گزارش
​​​​​​​«ایرج حریرچی»، معاون کل وزارت بهداشت درباره علت کاهش مراجعات کرونایی به بیمارستان‌ها و روند نزولی مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در کشور، گفت: «در کشور هنوز به فاز مهار کرونا نرسیده‌ایم، بلکه همچنان در فاز مدیریت بیماری هستیم و بر همین اساس همچنان به مردم توصیه می‌کنیم که نکات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.»
چطور خودمان را آرام کنیم؟

چطور خودمان را آرام کنیم؟

هنگامی که ناپایداری‌های زندگی بیش از همیشه پیش روی ما هستند و در رویدادهایی که به ناگهان و پی‌در‌پی آدم‌ها و داشته‌ها و خواسته‌های ما را دور می‌کنند یا ازمیان می‌برند، هراس، تنش، خشم و اندوه همه هیجان‌هایی هستند که تجربه می‌کنیم.
پرداخت بیمه بیکاری حتی با یک‌ماه سابقه بیمه
​​​​​​​اگر جزو افرادی هستید که بیکار شده‌اید و شرایط استفاده از بیمه بیکاری را دارید، باخبر باشید که مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفته: «در هفته آینده مبلغ بیمه بیکاری از سوی ستاد مقابله با کرونا نهایی می‌شود.»
PDF جامعه
کوتاه جامعه
​​​​​​​جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران که از هفته گذشته آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
​​​​​​​مهدهای کودک همچنان تعطیل هستند و بسیاری از والدین شاغل ناگزیرند پس از بازگشایی سرکار حاضر باشند.