• سه شنبه 21 اسفند 1397
  • الثُّلاثَاء 5 رجب 1440
  • 2019 Mar 12

پایتخت آماده نوروز می‌شود

پایتخت بیش از هر زمان دیگری آماده میزبانی مسافران نوروزی است. این روزها شهر تهران نه فقط یک مبدأ، که مقصد گردشگری بسیاری از شهروندان کشور است.
روحانی در نشست خبری با عادل عبدالمهدی از تصمیم ایران و عراق برای رایگان شدن ویزا خبر داد

ایران وعراق برادرتر از همیشه

اگر رئیس‌جمهور آمریکا شبانه و چند‌ساعته و با هواپیمای چراغ خاموش و بدون دیدار با مقامات عراقی به این کشور سفر کرد، عراقی‌ها با طبل و سرنا و برای سفری سه‌روزه از حسن روحانی استقبال کردند.

دو کشور یک خانواده

آخرین سفر یک رئیس‌جمهور از ایران به عراق، 5سال پیش انجام شد که این سفر در تیرماه سال 92 در آستانه دست‌به‌دست شدن دولت در ایران، بیشتر جنبه نمادین داشت.

تعیین حداقل دستمزد نیازمند ساختار است

هدف این است که فرایند تعیین حداقل دستمزد، برای طیف کارگران از یک سیر منطقی برخوردار شود و وضعیت کنونی آن در ماه‌های پایانی سال در جلساتی که به همین منظور تشکیل می‌شود بررسی شود

چهارشنبه‌سوری سرمایه‌ و جشن مردمی است

چهارشنبه‌سوری ازجمله آیین‌های پایان زمستان و‌ به پیشواز بهار رفتن است. کاری پس از خانه‌تکانی و پالایش و کاری پیش از نوروز و آرایش.

رئیسی: مردم در مورد اجرای عدالت نگرانند

خداحافظی آیت‌الله آملی‌لاریجانی از قوه قضاییه در روز آخری که بر این کرسی تکیه زده بود همراه بود با گلایه‌ها و درد دل‌های او.

این آنتن همچنان به‌فروش می‌رسد

پخش رپرتاژها ازبرنامه‌های خبری صداوسیما باعث حیرت مخاطبان اخبار شده است.
مهم‌‌ترین شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال97 چه وضعیتی داشتند و چه چشم‌اندازی پیش روی آنهاست؟

ایستاده درغبار

هفت‌گانه‌های مهمی در جهان خلقت پدید آمده و به عدد 7 اعتبار بخشیده است، اما دهه 90 شمسی، هفتمین سال خود را چندان خوش‌یمن به سرانجام نرسانده است.

بشرویه؛ شهر تاریخی حامی حیوانات

اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی