• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160177
+
-

با مردم/قرارداد بیمه عمر و حوادث برای بازنشستگان کشوری تمدید شود

سال گذشته سازمان بازنشستگی کشوری قراردادی جهت بیمه عمر و حوادث بازنشستگان کشوری با بیمه ملت منعقد کرد که استقبال خوبی هم از سوی بازنشستگان برای قرارداد به عمل آمد ولی متأسفانه هم‌اکنون مدت قرارداد که یک سال بود به پایان رسیده و تاکنون سازمان بازنشستگی کشوری جهت تمدید قرارداد اقدامی نکرده است. امید است هرچه زودتر اقدامات لازم جهت تمدید این بیمه به عمل ‌آید که کمک مهمی برای بازنشستگان خواهد بود.
عسگری از تهران 

قیمت نان بربری در قزوین به 7هزارتومان رسیده است
تعدادی از نانوایی‌های قزوین به‌خصوص آزادپزها چند روزی است نان نمی‌پزند و در محمدیه قزوین بعد از مدت‌ها ایستادن در صف، نان بربری را به‌صورت کنجدی به قیمت 7هزار تومان خریدم. نانوا در اعتراض به این قیمت گفت فقط کنجدی پخت می‌کنیم و پخت نان ساده دیگر در این نانوایی انجام نمی‌شود. تکلیف من با 6سر عائله نان‌خور چیست؟
محمودوند از قزوین

دیگر قادر به تأمین هزینه‌های بیماری خود نیستم
یک بیمار سرطانی هستم که در منزل استیجاری زندگی می‌کنم و به‌علت ناتوانی در پرداخت مخارج درمان، از کمک‌های مؤسسه مرحوم بهنام دهش‌پور استفاده می‌کنم. متأسفانه به‌علت گرانی‌های اخیر قادر به تأمین زندگی خود نیستم؟
منصور اشرف‌زاده از تهران

درج قیمت در رسانه‌ها عامل افزایش قیمت می‌شود
درج قیمت کالاها و اجناس و تغییرات آن به‌طور روزانه، نه‌تنها مشکلی از مردم حل نمی‌کند بلکه باعث می‌شود مغازه‌داران خصوصا در شهرستان‌ها، قیمت‌های درج شده در رسانه‌ها را ملاک قرار داده و طبق آن قیمت‌گذاری کنند درحالی‌که قیمت اقلام خوراکی خصوصا صیفی و سبزیجات در شهرستان‌ها پایین‌تر است.
کرملو از ارومیه

روش کشت دیم روزآمد شود
همه می‌دانیم که کشور ما به لحاظ جغرافیایی در منطقه کم آب دنیا واقع شده و میزان بارندگی در آن همیشه کم بوده است. ما می‌توانیم با کشت محصولات غذایی به‌صورت دیم آن هم به‌صورت روزآمد و نوین، هم کارآفرینی کنیم و هم پاسخگوی نیاز کشور به محصولات غذایی باشیم. هم‌اکنون روش‌های کشت دیم به‌صورت سنتی است، ‌درحالی‌که می‌توان آن را مدرن و مکانیزه کرد تا از اندک بارش‌ها در مسیر کشاورزی بهره‌برداری شود.
کلهر از کاشان

پله برقی‌های ایستگاه دروازه دولت تعمیر شود
با توجه به اینکه ایستگاه دروازه دولت یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های مترو است جا دارد پله برقی‌های آن همیشه دایر باشد اما متأسفانه مدتی است پله برقی‌های این ایستگاه مترو خراب است و آمد و شد شهروندان برای خروج و ورود به ایستگاه بسیار سخت است. چندبار هم به 137ا طلاع داده‌ایم و تنها یک کد پیگیری گرفته‌ایم.
حاجی باقری از تهران 

کم فروشی نان تبدیل به  عرف شده است
با گرانی آرد و سبوس و کنجد و مزد کارگر و غیره کم فروشی نان تبدیل به امری عادی شده است. از نانوایی تافتون در خیابان سمنگان نان‌هایی خریدیم که سه چهارم اندازه قبلی بود و ضمن اینکه نازک شده بود.  چرا نظارت‌ها برای جلوگیری ازاین اقدامات نمی‌شود؟درحالی‌که چندبار به 124و 135مورد را اعلام کرده‌ایم.
بنایی از نارمک تهران

پخش نمازجماعت در صداوسیما از سر گرفته شود
در سال‌های گذشته پس از آوای ملکوتی اذان، اقامه نماز جماعت از شبکه‌های مختلف پخش می‌شد اما اکنون در بعضی شبکه‌ها این سنت حسنه و روحبخش به‌تدریج حذف و کمرنگ شده است، لطفا مسئولان صداوسیما پخش نماز جماعت را از سر بگیرند.
عظیم‌زاده از تهران 

برخی صندلی‌های متروی تهران- کرج قابل استفاده نیست
صندلی‌های متروی تهران به کرج به وضع اسفباری رسیده است و برخی از صندلی‌ها اصلا قابل نشستن نیستند. بارها به شماره 137شهرداری اعلام کرده‌ایم ولی خبری از بهبود اوضاع نیست. گویا رویه و لایه ابری این صندلی‌ها را موش جویده است. لطفا مسئولان مترو فکری بکنند.
مظاهری از کرج 

زوج و فرد تردد خودروها سراسری و دائمی شود
با توجه به حجم عظیم خودرو که در اختیار مردم است و تولید انبوه این کالا و نیز علاقه مردم به استفاده مستمر از خودرو که البته به نبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی بازمی‌گردد، ‌مسئولان طرح زوج و فرد تردد خودرو را در همه شهرها و به‌صورت مستمر اجرایی کنند. یا حداقل در کلانشهر‌ها این طرح عملی شود تا از ترافیک نجومی شهرها به‌خصوص تهران کاسته شود.
نجمی‌زاده از تهران 

کیفیت اینترنت واقعا دیگر قابل تحمل نیست
گرانی بسته‌های اینترنت یک طرف، سرعت بسیار پایین آن که گاهی به علامت پایین‌تر از H هم می‌رسدیک طرف. درحالی‌که برای امور عادی هم به اینترنت نیازمند شده‌ایم سرعت آن به زمان دیال‌آپ بازگشته است. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
جهانبخش از ارمغانخانه زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید