21
چهار شنبه 2 آبان 1397
شماره 7512
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سلام. باتوجه به شکایات پی‌درپی بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص عدم‌اجرای قانون معطل مانده همسان‌سازی‌ حقوق که 8سال از تصویب آن می‌گذرد
کارگر شهرداری مشغول کار در خط ویژه بزرگراه بود اما خودروی شخصی که وارد خط ویژه شده بود با او برخورد کرد و جانش را گرفت.
مرد جوان بدون داشتن پروانه طبابت دندانپزشکی دایر کرده بود و کارهای مختلف ازجمله عصب‌کشی و پرکردن دندان انجام می‌داد اما سرانجام دستش رو و دستگیر شد.
پلیس تهران در تعقیب مرد موتورسواری با کلاه‌کاسکت است که طی 2ساعت با حمله به 15دختر و زن جوان در شرق تهران، آنها را با ضربات درفش مجروح کرد.

عملیات ضربتی برای دستگیری ۲۴۰ شرور

سن 45نفر از افراد دستگیرشده کمتر از 18سال بود
داخلی
۲۴۰ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند.
با گذشت بیش از 80روز از مرگ 2فوتبالیست نوجوان یزدی در اردوی گرجستان، مادر یکی از قربانیان از کندی روند رسیدگی به پرونده و آزادی متهمان با قید وثیقه می‌گوید.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه موجب آتش‌سوزی شد و جان دانش‌آموزان را به خطر انداخت اما معلم فداکار با به خطر انداختن جان خودش، منجی دانش‌آموزان شد.
بالا‌گرفتن اختلافات طایفه‌ای مقابل ساختمان دادگاه شهرستان هیرمند به درگیری مسلحانه منجر شد و در جریان آن یک مأمور پلیس به شهادت رسید.
تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد‌مخدر 6نفر از آنها را دستگیر کردند و توانستند بیش از 3تن مواد‌مخدر کشف کنند.