• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35258
+
-

کشف 3تن مواد‌مخدر در عملیات ضربتی پلیس


تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد‌مخدر 6نفر از آنها را دستگیر کردند و توانستند بیش از 3تن مواد‌مخدر کشف کنند.

به گزارش همشهری، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره این عملیات گفت: چندی قبل مأموران مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان نیکشهر از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی با‌خبر شدند. اعضای این باند با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند. تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی آنان را در حال جابه‌جایی محموله مواد‌مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی کوهستانی شهرستان نیکشهر شناسایی و با آنان درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات شبانه که با آتش پرحجم پلیس همراه بود، ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر و در پاکسازی منطقه ۲ تن و ۹۱ کیلو تریاک، ۹ کیلو حشیش، ۷ کیلو هروئین و ۱۵ کیلو سایر مواد‌مخدر کشف شد.

سردار قنبری ادامه داد: با توجه به متواری شدن دیگر اعضای این باند طرح مهار با همکاری تیم‌هایی از ایرانشهر، قصرقند و خاش به اجرا درآمد و پس از گذشت ۲۴ساعت از نخستین مرحله این عملیات، سرانجام دیگر اعضای این باند که با ۲ دستگاه خودروی تویوتا در محور‌های فرعی به‌دنبال فرصتی برای فرار بودند، در کمین تکاوران پلیس گرفتار شدند. در این عملیات نفسگیر که با پشتیبانی هوایی از طریق بالگردهای هواناجا صورت گرفت نیز ۳ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از ۲ خودروی آنان یک تن و ۷۴۴ کیلو تریاک و ۲۰ کیلو حشیش کشف شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید