• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35247
+
-

مرد ناشناس حملات جنون‌آمیز ی را در شرق پایتخت رقم ‌زد

حمله به 15زن و دختر با درفش


پلیس تهران در تعقیب مرد موتورسواری با کلاه‌کاسکت است که طی 2ساعت با حمله به 15دختر و زن جوان در شرق تهران، آنها را با ضربات درفش مجروح کرد. به گزارش همشهری، عصر دوشنبه مرد موتورسواری درحالی‌که کلاه‌کاسکت به سر گذاشته بود، راهی خیابان‌های شرق تهران شد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند. او درحالی‌که درفش به‌دست داشت به هر زن و دختری که سر راهش می‌دید حمله و با ضربه درفش آنها را زخمی و سپس فرار می‌کرد.

پیگیری خبرنگار همشهری حکایت از این دارد که مرد موتورسوار از حوالی خیابان سلیمانیه تا افسریه، 15دختر و زن جوان را که بین 17تا 41سال داشتند شناسایی و از پشت سر به آنها حمله کرده است. به‌طوری که طعمه‌های این مرد تصور کردند وی قصد قاپیدن کیف‌شان را دارد اما مرد موتورسوار به محض نزدیک شدن به طعمه‌هایش با درفش به پایین تنه آنها ضربه زده و فرار می‌کرد.

قربانیان این موتورسوار که یا چادر به سر داشتند یا مانتو پوشیده بودند پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. یافته‌های پلیس نشان می‌دهد که مرد موتورسوار طی 2ساعت، حملاتش را انجام داده و شاهدانی که صحنه حمله مرد موتورسوار را دیده بودند در تحقیقات عنوان کردند که وی کلاه کاسکت به سر داشته و قابل شناسایی نبوده است. اما برخی از آنها نیز گفتند که به‌نظر می‌رسید ضارب، ‌میانسال بوده است. پرونده این حادثه توسط پلیس درحال رسیدگی است و اقدامات قانونی برای شناسایی موتورسوار مهاجم آغاز شده تا با دستگیری وی، انگیزه او از این اقدام هولناکش فاش شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید