56
یکشنبه 27 مرداد 1398
شماره 7738
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

14 سال انتظار برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان

معاون عمرانی ورزش و جوانان استان: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است و تکمیل آن به ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد
ورزش
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که 14 سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، قرار بود چهارساله به بهره‌برداری برسد، اما خبری از تکمیل و بهره‌برداری آن نیست.
اخبار ویژه
‌مدیرکل امور روستایی و شوراها از حضور استان قزوین در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور با محوریت «نقش روستاییان و عشایر در سال رونق تولید» خبر داد.
مدیر فرودگاه همدان گفت: برگشت حجاج استان‌های همدان و کردستان با ۱۹ پرواز از مدینه از ۷ شهریور شروع می‌شود و تا ۱۳ شهریور ادامه خواهد داشت.
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: با هدف برخورد با فروشگاه‌های غیرمجاز و متخلف سموم، 16 فروشگاه پلمب و 13 فروشگاه به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: سامانه‌ای به منظور گزارش تخلفات انتخابات و پیگیری سریع در این حوزه پیش‌بینی شده است که در آینده‌ای نزدیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طرح حذف قبوض کاغذی آب سالانه ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی در پی دارد.
با رهاسازی سد آیدوغموش میانه و جاری شدن آب در رگ‌های نیمه‌خشک رودخانه قزل‌اوزن در طارم، شالیزارها و درختان زیتون این شهرستان از خشک شدن و خسارات احتمالی نجات خواهد یافت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افرادی که اقدام به سرمایه‌گذاری در بخش مبل و منبت کنند زمینی با حداقل قیمت در شهرک‌های صنعتی به آنها واگذار می‌شود.

بادبادک‌ها در آسمان خرمدره

سومین جشنواره بادبادک‌ها با حضور بیش از ۶ هزار نفر در ورزشگاه شهر خرمدره برگزار شد
جشنواره
سومین جشنواره بادبادک‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط بین اقشار مختلف روز جمعه در شهر خرمدره برگزار شد.
خدمات درمانی سیار برای عشایر

خدمات درمانی سیار برای عشایر

گردهمایی ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر با حضور مسئولان کشوری از 25 مرداد در همدان آغاز شده است و تا امروز ادامه دارد
گردهمایی ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر با حضور مسئولان کشوری و مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در استان همدان در حال برگزاری است.
گرد فراموشی بر هنر آینه‌کاری قزوین

گرد فراموشی بر هنر آینه‌کاری قزوین

رضا گلدوز: بی‌توجهی مسئولان و درآمد بسیار پایین هنر آینه‌کاری باعث شده است جوانان گرایشی به این هنر نداشته باشند
استاد رضا گلدوز تنها استاد هنر آینه‌کاری سنتی در قزوین است که این روزها با عشق و علاقه بسیار این هنر را که زاده دوران صفویه است، زنده نگه داشته است. بازتاب هنر دستان این استاد را در اکثر بقاع و امامزاده‌های قزوین می‌شود مشاهده کرد.
PDF یکشنبه 27 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
​​​​​​​رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: به استناد آمار ‌پزشکی قانونی استان همدان، در 4 ماه نخست امسال 18 نفر در استان همدان غرق شده‌اند
کتاب «تئاتر و سینما در قزوین» نوشته مهدی نورمحمدی اثری در باب پیشینه فیلم و نمایش و اولین نمایش‌های اجراشده در قزوین است.
عملیات اجرایی خط‌کشی جاده‌های اصلی، فرعی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان قزوین به طول 1۵۰۰ کیلومتر آغاز شد.
استاندار قزوین گفت: کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ۲ موضوع جدا از هم هستند در حالی که بسیاری در کشور برای آنها تفاوت قائل نیستند. این موضوع باعث شده است به حوزه کارآفرینی کم‌توجهی شود.
با توجه به این‌که جمعیت کشور ما به سمت سالمندى مى‌رود و به تعبیرى در 30 سال آینده سونامى سالمندى خواهیم داشت، بهتر است سازمان‌هاى متولى مانند وزارت بهداشت از اکنون برنامه‌ریزى درستى داشته باشند که این سونامى تبعات کمترى داشته باشد.