• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 72942
+
-

حضور قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان کشور

‌مدیرکل امور روستایی و شوراها از حضور استان قزوین در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور با محوریت «نقش روستاییان و عشایر در سال رونق تولید» خبر داد. 

به گزارش فارس، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراها با اعلام این خبر گفت: توانمندی‌های روستاییان قزوین در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور به نمایش گذاشته شده‌ است. 

وی بیان کرد: استان قزوین دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی است و این نمایشگاه‌ها می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها باشد. ‌مدیرکل امور روستایی و شوراها ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی و عرضه ظرفیت‌های تولیدی روستاهای استان است. 

نجفی افزود: در این نمایشگاه تعدادی از واحدهای تولیدی و خدماتی روستایی قزوین در بخش‌های مختلف صنایع ‌دستی و گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی حضور دارند و گوشه‌ای از عملکرد خود را در تولید و اشتغال در معرض دید عموم قرار داده‌اند. 

وی گفت: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور از 24 مرداد آغاز شده است و تا امروز (27 مرداد) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور اقوام مختلف کشور برپاست. 

‌مدیرکل امور روستایی و شوراها همچنین از پرداخت تسهیلات به منظور افزایش رونق تولید، بهبود سطح معیشت خانوارهای روستایی و پایداری شغلی روستاییان استان خبر داد و افزود: تسهیلات یارانه‌دار به روستاییان، دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها پرداخت شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید