54
یکشنبه 27 مرداد 1398
شماره 7738
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بخشودگی جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بحران‌زده

در استان چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس مصوبه هیات دولت جرایم بیمه‌ای تامین اجتماعی واحدهای تولیدی بحران‌زده بخشیده خواهد شد.
اخبار ویژه
مسیر ویژه تردد خودرو برقی و دوچرخه در چهارباغ عباسی اصفهان از میدان امام‌حسینع تا میدان انقلاب این شهر ایجاد می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارگفت: اصفهان جزو استان‌های پرتصادف کشور است که شناسایی نقاط حادثه‌خیز، بررسی تحلیلی آن و برنامه‌‌ریزی مناسب می‌تواند زمینه کاهش تصادفات را فراهم کند.
آیین رونمایی عضویت یزد در شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده یونسکو سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد با حضور دبیرکل کمیسیون ملی در ایران، شهردار و اعضای شورای مرکز استان برگزار شد
نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری در این استان گفت: بالا بودن نرخ بیکاری و محرومیت از امکانات، زخم تاریخی و کهنه این استان است.
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین منابع پایدار آب برای استان یزد از اولویت‌های همه مدیران و دلسوزان این استان است.
با وجود وعده‌هایی مبنی بر افزایش تعداد بیمه‌شدگان صنعت فرش در اصفهان، همچنان موانعی بر سر راه بیمه این فعالان قرار دارد، به گونه‌ای که از 420 هزار نفر بافنده فرش در این استان، فقط ۳۵ هزار نفر از آنان بیمه شده‌اند.

فعالیت شبکه غیررسمی در ساختمان‌سازی یزد

90درصد ساخت‌و سازها در یزد از طریق شبکه غیررسمی یعنی بدون نقشه و نظارت مهندسان و به‌صورت غیرمجاز انجام می‌شود
شهری
تخلفات مربوط به حوزه شهری و ساخت‌و‌ساز، یکی از عمده‌ترین جرائم صورت گرفته در شهرهاست.
دردسرهای افزایش جمعیت سگ‌ها

دردسرهای افزایش جمعیت سگ‌ها

سالانه بیش از 4500 نفر توسط حیوانات در این استان گزیده می‌شوند
آمار حیوان‌گزیدگی توسط حیواناتی از جمله سگ‌های ولگرد، روباه و خرس در استان چهارمحال و بختیاری بالاست و  سالانه حدود 4500  نفر در این استان دچار حیوان گزیدگی می‌شوند.

صنایع دستی مهریز جهانی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: مهریز با بهره‌مندی از فرهنگ و هنر غنی ظرفیت جهانی شدن در زمینه‌های مختلف را دارد، به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی می‌تواند شهرت جهانی بیابد.

۴۰۰ خانواده دارای معلول مشکل مسکن دارند

در استان چهارمحال و بختیاری
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های حمایتی دولت گفت: ۴۰۰ خانواده دارای معلول در این استان اکنون مشکل مسکن دارند.
PDF یکشنبه 27 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
ماموران پلیس یزد در بازرسی از یک اتوبوس، 145 قطعه عروس هلندی و 45 قطعه طوطی برزیلی قاچاق را کشف کردند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: طرح بازدید و نظارت ویژه بر کافی‌شاپ‌های شهرستان یزد آغاز شد و تا پایان امسال ادامه دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان گفت: ۱۱ پروژه ملی در بودجه ۹۸ این استان پیش‌بینی شد که برای اجرای آنها بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاری شدن روان آب در برخی شهرهای شمالی و شرقی استان به خاطر هشدارهای قبلی خسارتی به همراه نداشته است.