9
سه شنبه 11 دی 1397
شماره 7567
درنگ
23023630
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

2گردن‌آویز طلا، ماه‌های پایانی دهه60 را برای ایرانی ‌ها عسل کرد...

1- اواخر دهه90 برای من نه‌تنها با طلای جهانی علیرضا سلیمانی، نه‌تنها با طلای پکن برای سلطان چشم‌تیله‌ای فوتبال، که تنها و تنها با داستان یک رفاقت اساطیری تباه‌شده یادآوری می‌شود.
ویژه
وقتی اسم «سمفونی مردگان» می‌آید به مفهوم رمان فکر می‌کنم؛ به اینکه یک روایت چقدر می‌تواند جذب‌کننده باشد که مخاطب را علاوه بر خود قصه، به ذاتِ رمان هم علاقه‌مند کند.
نهمین جشنواره فیلم فجر در سال1369 برگزار شد. در این سال طراحی‌های مرتضی ممیز برای پوسترهای2فیلم مهاجر ابراهیم حاتمی‌کیا و ‌ای ایران ناصر تقوایی موفق به کسب جایزه بهترین طراحی اعلان شدند.
* آیت الله محمد محمدی گیلانی، درکنار آیات ناصر مکارم شیرازی، ابراهیم امینی،محمد امامی کاشانی
درست یک سال پس از پایان جنگ، دولت آقای هاشمی برنامه اول توسعه را با انتخاب استراتژی آزادسازی اقتصادی و بازسازی کشور شروع کرد.
فروردین: نوروز 69 دیگر مردم ایران شاهد پیام نوروزی حضرت امام نبودند و این بار گوش به پیام نوروزی رهبری جدید انقلاب دادند.
کله‌های کوچک و سرشانه‌های بزرگ، کله‌های بزرگ و سرشانه‌های بزرگ، کله‌های بزرگ‌تر از سرشانه؛ اینها همه چند فریم از تیپ زنان در سال69 است.

خانه‌های ویران، تن‌های بی‌جان

زلزله 7.3ریشتری رودبار، منجیل و طارم در نیمه‌شب 31خرداد 69 جان دست‌کم 40هزار نفر را گرفت
یکی از شب‌های فوتبالی بود؛ شب بازی برزیل و اسکاتلند در جام‌جهانی 1990ایتالیا. بازی فوتبال خیلی‌ها را حتی در آن ساعت از نیمه‌شب، پای تلویزیون‌های سیاه و سفید و رنگی خانه‌ها نشانده بود.
آخر شاهنامه پایان اخوان

آخر شاهنامه پایان اخوان

مهدی اخوان‌ثالثم. امید در چهارم شهریور ۱۳۶۹ درگذشت و در جوار مزار فردوسی آرام گرفت.
گوزن‌های دهه60
گوزن‌های دهه60
ظاهرا عنوان «بهترین فیلم بعد از انقلاب کیمیایی»‌ بیش از هر فیلمی شایسته «دندان مار» است.

داستان یک فریب تکراری

یک فریب عمومی که عمرش به درازا کشیده است. ماجرا به همین سادگی است. شرکت‌های مضاربه‌ای، مؤسسات مالی و اعتباری و نام جدیدی که بعید نیست در آینده‌ای نزدیک روی سودهای نامتعارف.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
وقتی مدرک ملاک نبود  مایی که الان نشسته‌ایم اینجا و اخبار سال‌های قبل را بازگو می‌کنیم اگر همان سال‌ها همین سن و سال و تحصیلات را داشتیم احتمالا مدیری، رئیسی،چیزی می‌شدیم
موسیقی، گرچه به‌دلیل خوابی طولانی و به اجبار-حالا می‌توان با اطمینان گفت- هرگز به شکوه پیشین خود یا دست‌کم سرعت رشد گذشته خود بازنخواهد گشت.
خرداد و تیرماه سال  1369بود. نه خبری از ماهواره بود، نه خبری از اینترنت و فضای مجازی و این سایت‌هایی که مسابقات را با اینترنت