13
سه شنبه 11 دی 1397
شماره 7567
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیرمرد 27ساله

تک‌نگاری برای پیام صادقیان؛ شما یادتان نمی‌آید
​​​​​​​ شما یادتان نمی‌آید. یک روز یک پسر ترکه‌ای زبر و زرنگ در فوتبال ایران آفتابی شد که چشم‌ها را به‌خودش خیره کرد.
ویژه
پیام صادقیان روز گذشته با حضور در تمرین بدنسازی سپیدرود در دانشگاه گیلان حضور یافت و با علی کریمی گفت‌وگو کرد.
تیم ملی عربستان هر بار به نیمه‌نهایی رسیده راهی فینال شده و تیم ملی ژاپن هر بار به فینال رسیده قهرمان شده است.
در مورد حکم محرومیت یک جلسه‌ای برانکو ایوانکوویچ مطالب زیادی گفته شده و خود سایت باشگاه پرسپولیس هم بیانیه رسمی داده است.
علیرضا استکی، سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس، معتقد است مربی خارجی بیشتر به‌کار بوکس ایران می‌آید و این یعنی خداحافظی اکبر احدی با سرمربیگری تیم ملی
به‌نظر می‌رسد شایان مصلح بعد از باز شدن  پنجره‌ها هم فیکس خواهد ماند
الان که بحث سلطان‌یابی حسابی داغ شده و کم‌کم سلطان همه‌‌چیز دارد معرفی می‌شود، بد نیست محمد دادکان را هم به‌عنوان «سلطان تکرار» معرفی کنیم و خلاص!

زمانی برای رهایی از ناامیدی

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی تازه بازی با یمن را به یک فینال تشبیه کرده است، او در عین حال گفته با شروع جام ملت‌ها دیگر نمی‌خواهد در مورد مشکلات حرف بزند
تیتر یک
سرمربی تیم ملی همچنان تلاش می‌کند انگیزه و آمادگی روحی را در تیمش افزایش دهد. در شرایطی که بعد از جام جهانی و نمایش درخشان ایران انتظارها از تیم ملی برای قهرمانی به‌شدت اوج گرفته،  کی‌روش هر روز با رو کردن موضوعی متفاوت تلاش می‌کند خطر غرور و بی‌انگیزگی را از اردوی تیمش دور کند.
امان بده سینیور!

امان بده سینیور!

3نکته در مورد حرف‌های عجیب کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با قطر
سال پاک راموس
سال پاک راموس
بررسی آمار اخراجی‌های سال2018 و این فصل رقابت‌های باشگاهی در اروپا
ایمان مبعلی، بازیکن سابق تیم ملی، سابقه ٣ بار حضور در جام ملت‌های آسیا را دارد که البته مثل بسیاری از ستاره‌های چند دهه اخیر فوتبال ایران، نتوانست مزه قهرمانی در جام ملت‌ها را بچشد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته قبل بود که شخصی به نام محمد مهدیان از مدعیان خرید باشگاه استقلال ادعا کرد بخشی از طلب 130هزار دلاری جپاروف را برای نخستین هدیه به هواداران پرداخت کرده تا زمینه بازگشت این بازیکن به استقلال را فراهم کند
بورنموثی که هرگز موفق به شکست دادن منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد نشده بود، این بار نیز شکست سنگینی را دریافت و مقابل تیم اولگنار سولشر نتیجه را واگذار کرد.