04
سه شنبه 27 آبان 1399
شماره 8087
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فروش امتیاز مسکن ملی به‌خاطر بی‌پولی

برخی از کسانی که به‌دنبال فروش حواله مسکن ملی هستند نداری و غم نان را دلیل این کار اعلام می‌کنند؛ گرچه این حواله‌ها اصلا قابل‌انتقال نیستند
مسکن
چند روزی می‌شود که انتشار آگهی‌های فروش حواله مسکن ملی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده و متولیان و مسئولان مسکن ملی در وزارت راه و شهرسازی نیز آن را غیرقانونی و نشدنی لقب داده‌اند.
ویژه
اگر نگران سلامتی‌تان هستید و می‌خواهید گرفتار بیمارستان نشوید، تا جای ممکن وارد شعب بانک‌ها نشوید؛ زیرا یکی از کانون‌های شیوع و انتقال آسان کرونا درون شعبه‌های بانک است.
سی0دب0هاءال0دین ح0سی0نی‌هاشمی، از مدیران اسبق بانکی کشور در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: تعطیل کردن بانک‌ها به راحتی ممکن نیست مگر اینکه کل فعالیت‌های اقتصادی و تجاری تعطیل و متوقف شود.
بسته پیشنهادی اتاق اصناف برای حمایت از مشاغل و بدون بار مالی به دولت ارائه شد

اعلام فهرست تعطیلی مشاغل به چهارشنبه موکول شد

سخنگوی اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با همشهری: اغلب تالارهای پذیرایی تعطیل شده و تغییر کاربری دادند، هتل‌ها نیز با اخراج کارکنان، در پرداخت قبض آب، برق، تلفن و گاز خود ناتوان هستند. در دور تازه تعطیلی مشاغل یک‌میلیون‌و500هزار نفر بیکار می‌شوند
اصناف
شمارش معکوس برای تعطیلی حداقل 2هفته‌ای اغلب کسب‌وکارها به‌جز مشاغل ضروری در حالی آغاز شده که اعلام فهرست جدید مشاغل مشمول تعطیلی به پایان نشست چهارشنبه هفته جاری دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا موکول شد.