17
پنج شنبه 2 تیر 1401
شماره 8527
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرمانده پرتغالی در قلعهِ آبی

تیتر یک
اولین رویارویی ساپینتو و خبرنگارها قرار بود یک کنفرانس مطبوعاتی باشد. حتی خود این مربی هم تأکید کرد که آماده پاسخ دادن به پرسش‌ها خواهد بود اما مدیران استقلال ناگهان تأکید کردند که این جلسه صرفا برای معارفه است و کنفرانس خبری در زمان دیگری برگزار خواهد شد.
ویژه
لیگ ملت‌های والیبال
موج خریدهای سرشناس و بزرگ پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات، موجب خرسندی هواداران این تیم شده است.
تیم ملی بسکتبال صبح دیروز راهی صربستان شد.
پورتو از نیم‌فصل پیش به این طرف چند بازیکن مهم خود ازجمله لوییس دیاس، ویتینیا، ویرا، کرونا و سرجیو اولیویرا را فروخته و برای از دست دادن مهدی طارمی آمادگی ندارد.

با طعم پرتغالی

ساپینتو در نخستین مواجهه با خبرنگارهای ایرانی، از تمایلش برای بردن 4جام صحبت کرد. او از بازیکنان استقلال هم خواست تا برای رسیدن به اهدافشان عصبانی باشند
سرانجام استقلال سرمربی جدیدش را شناخت و ریکاردو ساپینتو، مربی خوش‌تیپ و 49ساله پرتغالی هدایت این تیم را برعهده گرفت. به این ترتیب مردی که در سال‌های نه‌چندان طولانی مربیگری‌اش هدایت تیم‌های مختلف در کشورهای گوناگون را برعهده داشته، حالا قرار است استقلال را در لیگ بیست‌ودوم کوچ کند.
اوج‌گیری انتقادات علیه والیبال

اوج‌گیری انتقادات علیه والیبال

بعد از شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان، موضع‌گیری‌ها علیه کادر فنی ایران جدی‌تر از قبل شد. هر چند بهروز عطایی بازی با بلغارستان را قابل‌قبول می‌‌داند اما هواداران به تصمیمات او ایراد گرفته‌اند
کمتر کسی پیدا می‌شود که از بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها راضی باشد.
مانه، لوا، لوکاکو و دیگران
مانه، لوا، لوکاکو و دیگران
در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا چه خبر است؟
باشگاه بایرن‌مونیخ که با لواندوفسکی جدایی‌طلب درگیر است، یک خبر خوب برای هواداران داشت؛ قرارداد سادیو مانه قطعی و نهایی شد و این مهاجم سنگالی با پیراهن بایرن عکس انداخت.
سوژه روز
مدت‌هاست که از محمد انصاری، مدافع سربه‌زیر و خوش‌اخلاق فوتبال، در مستطیل سبز خبری نیست، اما انصاری بیکار ننشسته و در مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی مشغول تربیت و پرورش بازیکنانی است که هم فوتبالیست خوبی باشند و هم مثل خودش به اصول اخلاقی احترام بگذارند.

مرثیه‌ای برای اسکناس‌سوزی‌ها!

سوژه روز
هیچ‌چیز به‌اندازه پنجره نقل و انتقالات، تضاد طبقاتی رایج در فوتبال ایران را به تصویر نمی‌کشد.

نکته بازی/لغو در مبدأ

مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی طوری پیش می‌رود که آب توی دل آدم تکان نمی‌خورد. قبلا اینطوری بود که اسم تیم‌های مختلف را می‌آوردیم و تا آستانه نهایی کردن بازی پیش می‌رفتیم، اما آخرش برگزاری مسابقه کنسل می‌شد.

آماربازی

طی روزهای گذشته در همین ستون، معرفی بهترین بازیکن هر تیم در لیگ فوتبال ایران تا تیم یازدهم جدول پیش رفت. امروز نوبت به تیم‌های دوازدهم تا چهاردهم فصل گذشته رسیده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لاپورتا دنبال اهرم اقتصادی برای باشگاه بارسلوناست تا این تیم را از ورشکستگی نجات دهد و وارد بازار نقل‌وانتقالات کند و همچنین بودجه‌ای برای بازسازی ورزشگاه نوکمپ در اختیارش بگذارد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8527