• پنج شنبه 2 تیر 1401
  • الْخَمِيس 23 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 23

تلاش مجلس برای تغییر بازی املاکی‌ها

مجلس با کلیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای مسکن موافقت کرد. طرحی که می‌خواهد قواعد قدیمی و نخ‌نمای بازار املاک و مستغلات را تغییر دهد و یک‌بار برای همیشه ابزاری برای سیاستگذاری حوزه مسکن و اجاره در اختیار دولت قرار دهد.
صبح دیروز 2هواپیمای حامل کمک‌های اولیه از ایران راهی افغانستان شد

درد افغانستان، غم‌ایران

حوالی ساعت1:30 بامداد دیروز به وقت محلی زمین در جنوب شرق افغانستان لرزید تا یکی از مرگبارترین زمین‌لرزه‌ها را در افغانستان رقم بزند.

گامی برای توسعه شهر و ارتقای کیفیت زندگی

سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای توسعه شهر تهران و ارتقای‌ کیفیت زندگی در آن، رویکردهای مختلفی دارد که طیفی از برنامه‌ریزی متمرکز، برنامه‌ریزی مشارکتی و کاهش تصدی‌گری را شامل می‌شود.

قدردانی فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنگره شهدای عشایر

اجلاسیه نخستین کنگره ملی ۱۱هزار شهید عشایر کشور با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده شهدای عشایر در مصلای امام خمینی ره شهرکرد به مدت 3روز از 29خرداد برگزار شد.

افتتاح بزرگ‌ترین بازار دست‌دوم‌فروشان‌کشور

امروز آیین افتتاح و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش اجناس دست‌دومبازارچه خلازیر با ۵18غرفه برگزار می‌شود.

بازگشت اروپا به عصر زغال‌سنگ

کاهش صادرات گاز روسیه به اروپا، یکی از مهم‌ترین تبعات جنگ اوکراین و تحریم مسکو از سوی کشورهای اروپایی بوده است؛ اتفاقی که اروپایی‌ها را مجبور کرده برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها به سراغ زغال‌سنگ بروند.
واکنش دولت به فشار مجلس روی وزیر صمت

اکنون وقت استیضاح نیست

استیضاح، احتمال افزایش قیمت بنزین و نان و لغو مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان، مهم‌ترین سؤالات خبرنگاران در حاشیه جلسه چهارشنبه از اعضای هیأت دولت بود.

وضعیت اعزام حجاج در حج 1401

در همشهری آنلاین بخوانید

مراقبت قانونی از سینمای ایران

روایت ماندگاری