09
پنج شنبه 2 تیر 1401
شماره 8527
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روایت ماندگاری

زندگی هر کس داستانی دارد که احتمالاً روایت‌های جذابی در آن پیدا می‌شود اما وقتی از زندگی نخبگان صحبت می‌کنیم، دیگر فقط با یک داستان زندگی معمولی روبه‌رو نیستیم.
ویژه
«قبله عالم» سریالی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی است که در سال 1400ساخته شد و در مردادماه همان سال به نمایش درآمد. این سریال تاریخی و کمدی درباره زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار ساخته شده است.
پیچ و تاب جاده همیشه جذاب است و تصور کنید که هوا و رطوبت نفس‌ها را به شماره انداخته و کولر ماشین بدون وقفه در حال کار است.
او در گذشته با مشکلاتی مانند دوپینگ، اعتیاد به الکل، اضافه وزن و افسردگی شدید دست به گریبان بوده است.
هیچ راه فراری ندارد، درست همان اندازه که ممکن است در راه رسیدن به یک هدف موفق شوید، همان اندازه هم احتمال دارد شکست بخورید.
در استان‌های شمالی کشور همیشه مکان‌هایی وجود دارد که از نظر خیلی‌ها هنوز بکر و دست نخورده است و پیداکردن و دیدن آنها روح هر انسانی را جلا می‌دهد. وسعت این سه استان و وجود این چنین مکان‌هایی به حدی است که کسی را نمی‌توان پیدا کرد که بگوید به همه این مکان‌ها سفر کرده است.
نخستین پرسشی که بعد از شنیدن نام کشور ولز ممکن است ذهن‌تان را درگیر کند این است که دقیقاً کجاست؟ برای یافتن جواب کافی است تاریخ پرفراز و نشیب بریتانیا را مرور کنید؛ چرا که ولز از قرن دهم میلادی، بارها مورد هجوم انگلیسی‌ها واقع شده و نام این کشور با تاریخ بریتانیا گره خورده است.

خنداندن مردم سخت شده است

گفت‌وگو با عباس جمشیدی‌فر، درباره «سریال یاغی»، طنز و دیگر بحث‌ها
سریال «یاغی» یکی از آثار تازه عرضه شده در شبکه نمایش خانگی است که توجه بخش زیادی از مخاطبان را به‌خود جلب کرده و درخشیده است.
پسرم آن 3ثانیه را جبران می‌کند

پسرم آن 3ثانیه را جبران می‌کند

بعد از درخشش امیرحسین زارع در مسابقات جهانی2021، به‌نظر می‌رسد باید منتظر ظهور یک پدیده دیگر در جمع مدعیان و تازه‌واردهای دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد باشیم.
از هند تا ایران
از هند تا ایران
هرچند قدمت ورود چای در ایران به حدود 120سال پیش برمی‌گردد و نوشیدنی چندان قدیمی و باسابقه‌ای در فرهنگ ما ایرانی‌ها محسوب نمی‌شود اما سال‌هاست که به محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوشیدنی نزد اقوام مختلف ایرانی‌ها تبدیل شده است.
قرار بود چمدانش را ببندد و به دورترین گوشه دنیا مهاجرت کند.

در چهارراه ثروت‌سازی

شاید بپرسید که در این وضعیت اقتصادی، چه‌کسی به فکر کسب ثروت است که حالا چنین چیزهایی هم باید نوشته شود؟

کیک با میوه‌های تابستانی

پختن کیک‌های خانگی با طعم میوه‌های خوشمزه، هم یک سرگرمی خوب و مفرح است و هم یک خوراکی و میان‌وعده سالم و خوشمزه برای تمام اعضای خانواده از کوچک و بزرگ محسوب می‌شود.

اسطوره‌های ترسناک

تماشای مبارزات وزن آخر همیشه برای تماشاگران مسابقات ورزشی جذابیت زیادی دارد و آن‌هم به‌خاطر تجمع نوابغ ورزش در این وزن است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی» برخلاف عنوانش، درباره بی‌خیالی نیست بلکه اتفاقاً درباره توجه بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است.
بسیاری از مردم دنیا همواره تاریخ و بقایای قدیمی‌ترین شهرهایی که به شکل مستمر، زیستگاه بشر بوده‌اند را جست‌وجو می‌کنند.
یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها بدون تردید قدم‌زدن در دل جنگل‌های سرسبز با درختان تنومند و برگ‌های درهم تنیده است.