• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 9 خرداد 1401
کد مطلب : 161980
+
-

آماربازی

05
علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری و سعید صادقی هرکدام 5بار در این فصل به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده‌اند و از این لحاظ رکوردداران فصل جاری هستند. دروازه‌بان نساجی با این 5 انتخاب بالاتر از 3گلر دیگر قرار گرفته که هرکدام 4بار در این فصل ستاره زمین شده‌اند. محمدرضا اخباری (تراکتور)، حسین پورحمیدی (آلومینیوم) و ایمان صادقی (فجرسپاسی) این 3دروازه‌بان موفق هستند. در بین سایر بازیکنان هم بعد از سعید صادقی که بهترین بازیکن لیگ جاری است و 5بار هم بهترین بازیکن زمین شده، به نام ایوب کلانتری (نساجی) می‌رسیم که رتبه‌اش در جمع بازیکن‌ها خیلی بالا نیست و رتبه47 را در اختیار دارد. اما او هم 5بار به‌عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شده است.

05
بعد از 3بازیکنی که نام‌شان ذکر شد، امیرحسین حسین‌زاده ستاره تیم استقلال قرار دارد که او هم 5بار بهترین بازیکن میدان شده است. جوان اول آبی‌ها در این فصل هرچه از زمان بازی‌ها گذشت درخشان‌تر ظاهر شد، چنان که از 5انتخاب او به‌عنوان فرد برتر زمین، 3انتخاب در نیم‌فصل دوم رخ داده است. حسین‌زاده در بازی‌های رفت مقابل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان ستاره میدان بود که هر دوی آن بازی‌ها در زمین حریف و در هوای خوزستان برگزار شد. در دور برگشت نیز حسین‌زاده مقابل تراکتور، نفت آبادان و مس رفسنجان برترین بازیکن زمین شد تا درخشش‌های سریالی‌اش مقابل نفت آبادان ادامه پیدا کند.

07
نمره‌ای که امیرحسین حسین‌زاده در بازی اخیر استقلال مقابل مس رفسنجان گرفت دومین نمره خوب او در این فصل بوده است. حسین‌زاده در رفسنجان 82دقیقه در میدان بود و هر 2گل بازی را زد تا درنهایت به نمره عالی 8.44 برسد. او پیش از این 2بار دیگر هم از مرز 8گذشته و نمرات عالی بالای 8 را به‌خودش اختصاص داده بود. یک‌بار در آبادان و در جریان تساوی یک-یک مقابل صنعت‌نفت که نمره حسین‌زاده 8.37 و بالاترین نمره زمین بود. بار دوم هم آخرین بازی دور رفت و مصاف با نفت مسجدسلیمان که امیرحسین فقط با 69دقیقه بازی 2گل زد و به نمره8.79 دست پیدا کرد. جوان گلزن استقلال با میانگین نمره7.13 هفتمین بازیکن برتر این فصل در بین همه بازیکن‌ها است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید