17
شنبه 31 اردیبهشت 1401
شماره 8501
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حریف ایران چه شکلی است؟

آشنایی با اکوادور، دومین حریف تدارکاتی تیم ملی در خرداد ماه
سوژه روز
درحالی‌که خبر رسیده دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با اکوادور قطعی و نهایی شده، اثری از نام ایران در فهرست دیدارهای تدارکاتی تیم آمریکای جنوبی در خرداد ماه نیست.
ویژه
مهدی طارمی هفته پیش در برابر اتهام تمارض و شبیه‌سازی برای گرفتن پنالتی از خودش دفاع کرده و گفته بود تقصیر او نیست که مدافعان خطا می‌کنند و داوران پنالتی می‌گیرند و کمک‌داور ویدئویی هم آن را تأیید می‌کند.
درحالی‌که هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت علی علیپور به تیم‌شان برای فصل آینده بودند، مهاجم سابق سرخ‌ها تصمیم گرفت در لیگ برتر پرتغال بماند اما تیمش را عوض کند
جام حذفی آلمان
پرشورترین هواداران این فصل فوتبال جهان به حق‌شان رسیدند. پرشوری هواداران اینتراخت در سنگ‌زدن به بازیکنان حریف و فحاشی خلاصه نمی‌شد.
در روزی که همه نگاه‌ها معطوف به حواشی بازی ناتمام تراکتور و پرسپولیس در تبریز و نیز داستان‌های مسابقه استقلال و آلومینیوم بود، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی پیکان و فولاد یک جمله عجیب به زبان آورد.
بعد از افشای دستمزد هر بازی 100میلیون تومانی کریم باقری برای حضور در تیم ملی که با پاداش‌ها بیشتر هم می‌شد، فشار سنگینی روی این مربی آمد و خیلی‌ها حدس زدند کار او در تیم ملی تمام است.

تراژدی سنگ و ننگ

یک دنیا خشونت و یک بازی نیمه‌تمام؛ این آخرین یادگاری تلخ لیگ بیست‌ویکم بود
تیتر یک
کلیشه‌ای‌ترین جمله‌ای که در این 2 سال از زبان گزارشگران فوتبال شنیدیم، این بود: «جای هواداران فوتبال در ورزشگاه‌ها واقعا خالی است و مسابقات بدون آنها شور و حالی ندارد.»
عبور از تونل تاریخ

عبور از تونل تاریخ

استقلال از تونل آلومینیومی عبور کرد اما از سد آلومینیوم عبور نکرد. سپاهان اما خوب برد و پرسپولیس هم از سفر سنگ، سالم برگشت
هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که در بازی‌های 2 تیم پرسپولیس و استقلال هیچ گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
دوربرگردان تاریخی
دوربرگردان تاریخی
امباپه انگار از رفتن به مادرید پشیمان یا برای ماندن در پاریس وسوسه شده
داستان امباپه و رئال یک‌سریال چندفصلی و طولانی است که از سال2017آغاز شده. دیروز خبرنگاران نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ادعا کردند که این بازیکن با باشگاه فرانسوی بر سر یک‌قرارداد 2‌ساله دیگر به توافق رسیده است.
سپاهان بعد از یک دهه افت‌وخیز دوباره به صدر هندبال برگشت و توانست به قهرمانی برسد.

بقای باثبات‌ترین تیم

هواداران اورتون پس از کام‌بک این تیم از شکست 2بر صفر و درحالی‌که در دقیقه85با گل کالورت لوین 3بر 2پیش افتاده بودند، به زمین ریختند تا جشن بقا در لیگ برتر برپا کنند اما خیلی زود مجبور شدند برای ادامه بازی و 3بر صفر بازنده نشدن به‌خاطر قوانین انضباطی چمن ورزشگاه مرسی‌ساید را ترک کنند و منتظر سوت پایان بازی بمانند.

فینال سوت‌وکور

امروز فینال جام حذفی آلمان هم برگزار می‌شود و عجیب نیست کسی از آن خبری نداشته باشد چون بایرن مونیخ و دورتموند در مراحل ابتدایی از دور این رقابت‌ها کنار زده شده بودند.

جدول 8501

جدول 8501
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد فرهاد مجیدی در نخستین فصلی که کار را به‌عنوان سرمربی در استقلال آغاز می‌کند و خودش تیم می‌بندد، 3 هفته زودتر از پایان فصل بتواند آبی‌ها را قهرمان کند.
وزارت ورزش هنوز خبر رسمی مبنی بر کنار رفتن محمد داورزنی‌، رئیس فدراسیون والیبال را اعلام نکرده اما این شایعه که وزارتخانه حکم سرپرستی فدراسیون را به نام یکی از کارمندان زیرمجموعه‌اش صادر کرده، عده‌ای را دستپاچه کرده است‌.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.