16
شنبه 31 اردیبهشت 1401
شماره 8501
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عرضه 5 خودروی جدید در بورس‌کالا

بورس کالا
به‌دنبال معامله ۱۰۳ دستگاه خودروی کارا تک‌کابین و دوکابین بهمن‌موتور، بورس‌کالا با صدور اطلاعیه‌ای از عرضه 5محصول جدید در این بازار خبر داد.به گزارش همشهری، روز چهارشنبه برای نخستین بار شرکت بهمن‌موتور دو محصول خود، شامل وانت کارا تک‌کابین و دوکابین را در بورس‌کالا عرضه کرد.
ویژه
اخیرا قیمت ماست دبه‌ای 2.5کیلویی کم‌چرب 60 و پرچرب 68هزار تومان تعیین شده اما قیمت برخی انواع ماست در بازار بالاتر از این قیمت‌هاست.
براساس نرخ‌نامه جدید، قیمت انواع حبوب در میادین میوه‌و‌تره‌بار تهران، به‌طور متوسط 27درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر است.

قیمت گوشت متعادل شد

قیمت گوشت قرمز که در هفته گذشته به‌دلیل افزایش تقاضا و رشد قیمت دام زنده، با افزایش زیادی همراه بود، حالا با کاهش تقاضا متعادل شده است
بازار
در روزهای پس از اعلام رسمی اصلاح نرخ ارز و هدفمندسازی پرداخت یارانه‌ها بازار کالاهای اساسی با نوسان‌ زیادی مواجه بود. در کنار مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات که قیمت جدید آنها اعلام شد، برخی کالاهای دیگر نیز تغییرات شدیدی را در قیمت شاهد بودند که گوشت ازجمله آنها بود. گوشت‌قرمز در میان اقلامی نبود که با تغییر شیوه پرداخت یارانه شامل تغییر قیمت می‌شد، اما با این حال در یک هفته گذشته قیمت این کالا در بازار افزایش زیادی داشت و در بعضی فروشگاه‌ها قیمت هر‌کیلو گوشت گوسفندی و گوساله به 250تا 300هزار تومان رسید درحالی‌که قبل از هدفمندی یارانه‌ها در قصابی‌های معمولی حداکثر قیمت کیلویی 200هزار تومان بود.