08
شنبه 31 اردیبهشت 1401
شماره 8501
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ابلیس که در قرآن 11‌بار به او اشاره شده است در هنر کلاسیک و مدرن هم نقش بی‌بدیلی دارد و گاهی هنرمندان برای برجسته‌ساختن نقش فرشتگان دیگر از این سیاهی برای نمود بیشتر روشنایی بهره می‌گیرند _که برای بشر بی‌سایه - ‌روشن هیچ نقشی در کارگاه نقاش، مرئی نیست_.
30سال پیش که «همایون شجریان» به‌عنوان نوازنده تنبک در کنسرت‌های پدرش شرکت می‌کرد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که او در خوانندگی هم بدرخشد.
تک درخت
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران صحنه‌هایی ناخوشایند داشت. اتفاقاتی که منجر به نیمه‌تمام ماندن مسابقه بین دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شد، باید از زاویه‌ای فراتر از هواداری تیم‌ها بررسی شود.
در این سه‌‌چهار روز، موسیقی جهان با 2غول تکرارنشدنی خود وداع کرد؛ اوانگلوس اودیسئاس پاپاتاناسیو مشهور به ونجلیس، سه‌شنبه، ١٧می‌٢٠٢٢، در ٧٩سالگی درگذشت و عثمان محمدپرست معروف به عثمان خوافی، پنجشنبه ٢٩اردیبهشت١۴٠١، در ٩۴سالگی.

اول آخر

رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی نونهالان کشور در سنندج
4فنجان آرامش

4فنجان آرامش

87سال پیش، وقتی «محمد میرزا کاشف ‌السلطنه» ژنرال کنسول ایران در هند، چند بوته چای را با زحمت به کشور وارد و کشاورزان گیلانی را مجاب کرد که در زمین‌هایشان بوته چای بکارند، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این محصول بعدها اینقدر طرفدار پیدا کند.
فراخوان
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اوترخت:‌ پلیس هلند 3 عضو یک باند تبهکار را که با انفجار دستگاه‌های خودپرداز دست‌کم یک میلیون یورو پول به جیب زده بودند، دستگیر کرد.
در کشورهای اروپای شرقی تفاوت بین «ما» و «من» بسیار فراتر از تفاوتی صرفا در دستور زبان است.
«شما خدمت می‌کنید، اما خدمتکار نیستید.