17
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
شماره 8496
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیم و امیدهای اسکوچیچ

به‌نظر می‌رسد بقای مربی کروات تا جام‌جهانی قطعی شده، اما او همچنان نگرانی‌هایی دارد
فوتبال ایران
قطعی شدن بازی دوستانه با کانادا در بامداد روز 16خرداد اتفاق بسیار خوبی است؛ هم از جنبه فنی برای تیم ملی مفید است و هم نشان می‌دهد فدراسیون بلاتکلیف فوتبال، آنقدرها هم کار را رها نکرده است.
ویژه
لیگ هندبال با اینکه این فصل هم متمرکز برگزار شد اما طولانی‌تر از همیشه بود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
محمد محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس قول داده این هفته روند تمدید قراردادها در این تیم شروع شود و باشگاه بازیکنان مدنظر را نگه دارد.
دوران حضور قرضی علیرضا بیرانوند در بواویشتا پرتغال به بدترین شکل ممکن پایان یافت. او جز در مقطعی از فصل شانس بازی برای این تیم را پیدا نکرد و داستان برایش به همان تلخی آنتورپ پیش رفت.
یک‌هفته پس از به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو، چینی‌ها با ارسال نامه‌ای به AFC از میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2023 انصراف دادند.
سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور در خانه کشتی علاوه بر رئیس فدراسیون با سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وقتی برای ناراحتی ندارم

پری پتی، ستاره آمریکایی شهرداری گرگان از قهرمانی در لیگ بسکتبال می‌گوید. او امیدوار است باز هم کنار هواداران پرشور گرگانی بماند و برای این تیم بازی کند
پری پتی، ستاره آمریکایی شهرداری گرگان با کمک به این تیم برای کسب دومین قهرمانی متوالی در لیگ بسکتبال ایران، به اسطوره این شهر بسکتبال‌دوست تبدیل شده است. سال گذشته، ‌پرتاب بلند او در آخرین ثانیه مسابقه با مهرام، بازی را به وقت اضافه برد و درنهایت گرگانی‌ها برای نخستین بار قهرمان لیگ شدند.
سنگ، کاغذ، قیچی

سنگ، کاغذ، قیچی

روند بازی‌های وحید امیری در این فصل شکل عجیبی داشت؛ او اول ستاره بود، بعدا کم‌فروغ شد و در نهایت نتوانست فصل را به پایان برساند
در میانه‌های فصل جاری و زمانی که وحید امیری به‌طور فشرده برای پرسپولیس و تیم‌ملی به زمین می‌رفت، خیلی‌ها پیش‌بینی این اتفاق را می‌کردند که او تحت فشار این بازی‌ها دچار مصدومیت شود.
سرنوشت میلان در دست دشمن
سرنوشت میلان در دست دشمن
پیولی برای قهرمانی باید از سد گاسپرینی بگذرد که از تیم او متنفر است
در سری‌آ فقط مسابقات هفته آخر به‌صورت همزمان برگزار می‌شود. امشب میلان و اینتر که برای قهرمانی این فصل می‌جنگند، به فاصله کمتر از 3‌ساعت از هم بازی دارند.
بازی‌های یک‌هفته مانده به آخر لالیگا ساعت22 امشب همزمان برگزار می‌شود.

همان بهتر که نشد!

فوتبال ایران
علی کریمی و فرهاد مجیدی 2 تن از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ پرسپولیس و استقلال هستند. در نتیجه همیشه توجه به آنها زیاد بوده است و شایعات فراوانی هم در موردشان ساخته می‌شود؛ ازجمله اینکه چیزی نمانده بود به تیم رقیب بروند.

پخش زنده روز

لیگ برتر انگلیس

جدول 8496

جدول 8496
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان از انتقاداتی که این روزها علیه او و سایر اعضای کادرفنی سرخپوشان به عمل می‌آید گلایه کرده و گفته: «برخی در شبکه‌های اجتماعی فضای بدی به‌وجود می‌آورند.»
روزبه چشمی به‌دلیل کشیدگی همسترینگ بازی این هفته تیمش مقابل فولاد و شاید همه بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل را از دست بدهد. به این ترتیب در مسابقات حساس پایان فصل، جایی که قرار است قهرمانی استقلال قطعی شود،
لیگ برتر هم اعتقادی به برگزاری بازی‌های هفته یکی مانده به آخر به‌صورت همزمان ندارد. بازی‌های این هفته در حالی برگزار می‌شود که منچسترسیتی باید زودتر از رقیب بازی کند.