شهردار تهران: از طریق ارتباط دوطرفه با مردم، به دنبال نظارت بر فسادهای احتمالی و افزایش رضایتمندی و رشد سرمایه اجتماعی هستیم
گزارش
بعد از 17سال، سامانههای تلفنی نظارت مردمی 137 و 1888 با هم ترکیب شدند و سامانه «137پلاس» با استفاده از فناوری روز تشکیل شد. این سامانه که از فضای مجازی و اپلیکیشنهای تلفن همراه هم برای دریافت پیامهای مردمی استفاده میکند، امکانات جدیدی را در اختیار شهروندان میگذارد تا پیامهای خود را به اطلاع مدیریت شهری برسانند و مراحل رسیدگی به آن را مشاهده کنند. در بخشی از این سامانه میتوان شماره تلفن همراه را حذف کرد تا کسانی که قصد ارسال پیامهای مربوط به مبارزه با فساد را دارند، بتوانند پیام خود را بهصورت ناشناس ارسال کنند. علاوهبر این، سرعت پاسخگویی به شهروندان که باعث معطلی آنها در تماسهای تلفنی میشد، با فناوری جدید کاهش مییابد.