16
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
شماره 8496
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محمد مرادی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با اشاره به تامین تخم‌مرغ در بازار، گفت: کارشناسی‌‌های اولیه تعیین نرخ‌ تخم‌مرغ بعد از اصلاح نظام یارانه‌ها انجام شد...
در طرح ساماندهی قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه  که از هفته جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند، خودروسازان، محصولات خود را با هم عرضه خواهند کرد و متقاضیان در یک بازه زمانی مشخص به‌طور مثال یک دوره یک هفته‌ای، می‌توانند با قدرت انتخاب بالا به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند و اینطور نیست که هرکس زودتر وارد سایت ثبت نام شود بخت بیشتری داشته باشد بلکه متقاضیان با فراغ خاطر می‌توانند در مدت اعلام شده به ثبت نام اقدام کنند.
قیمت برنج ایرانی در خواربارفروشی‌ها در روزهای اخیر اندکی بالا رفت.
میادین
قیمت جدید قارچ در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار اعلام شد.
همشهری از اثر آزاد‌سازی‌ واردات خودرو و حذف ارز ترجیحی بر بورس گزارش می‌دهد

سبزی سهام صنایع غذایی، سرخی خودرو

بورس
روند صعودی شاخص کل بورس تهران درمبادلات روزگذشته هم ادامه یافت و شاخص کل بازار سهام با یک درصد رشد به مرز یک میلیون و 600هزار واحد نزدیک شد با این حال بازار سهام در صنایع مختلف رویه متفاوتی را در پیش گرفته است، از یک طرف سهام شرکت‌های خودرو‌سازی‌ تحت‌تأثیر آزاد‌سازی‌ واردات با نزول مواجه شد و از طرف دیگر سهام شرکت‌هایی که از شمول ارز ترجیحی حذف شده‌اند با رشد قیمت مواجه شدند.

مقایسه قیمت‌کالاهای اساسی در ایران با ترکیه و امارات

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد نرخ خوراک همچنان در ایران ارزان‌تر از کشورهای همسایه است
اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها به تغییر قیمت تعدادی از کالاهای اساسی منجر شد. در پی اعمال این سیاست اقلام پرمصرفی مثل مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات شاهد افزایش قیمت بود.
تالار شیشه‌ای/روند شاخص کل بورس تهران در روز گذشته
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 13هزار و 961واحد، معادل 0.89درصد رشد کرده و به یک میلیون و 578هزار و 411واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 6هزار و 238واحد رشد به 444هزار و 647واحد رسید.