17
یکشنبه 22 اسفند 1400
شماره 8460
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همرنگ‌ها علیه فرهاد

سرمربی استقلال در حال قهرمان کردن این تیم است اما اغلب خودی‌ها با او زاویه جدی دارند
یادداشت
در شبی که استقلال با یک گل از سد نفت آبادان گذشت و فاصله 6امتیازی‌اش با پرسپولیس را در صدر جدول حفظ کرد، همه‌‌چیز تحت‌الشعاع اظهارات تند و کم‌سابقه علیرضا منصوریان قرار گرفت.
ویژه
با انجام بازی الاهلی و الدوحیل، فصل جاری برای محمدحسین کنعانی‌زادگان به پایان رسید و حالا او به ایران برگشته تا تعطیلات نوروز را در کنار خانواده‌اش سپری کند.
تیم هندبال دختران ایران اگر امروز بتواند ازبکستان را شکست بدهد، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را می‌‌گیرد.
لیگ برتر انگلیس
جهان
انتقادات گسترده‌ای که از توپ طلای سال2021صورت گرفته و بیشتر کارشناسان و اهالی فوتبال به اهدای این جایزه به مسی در فاصله یک‌ماه مانده به پایان سال میلادی ایراد گرفته‌اند باعث شده مجله فرانس فوتبال که بانی این جایزه است دست به تغییراتی در فرمول آن بزند.
یکی از اتفاقات ویژه بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، حضور امید عالیشاه در زمین بود. کاپیتان دوم سرخپوشان هفته‌ها مصدوم بود اما در سوپرجام پیش از بهبودی کامل مورد استفاده قرار گرفت و مصدومیتش تشدید شد.
نفت مسجدسلیمان بعد از 438دقیقه گل نزدن در لیگ برتر بالاخره با گلزنی به پرسپولیس طلسم خودش را شکست. تیم محمود فکری در پایان هفته بیست‌ویکم با 8گل زده صاحب ضعیف‌ترین خط حمله لیگ به همراه فجرسپاسی بود.

اقتدار برمی‌گردد؟

امید پرسپولیس برای ترمیم ساختار دفاعی، به بازگشت بازیکنان قدیمی است
بدون تردید بزرگ‌ترین مشکل فنی حال حاضر پرسپولیس، ساختار آسیب‌پذیر این تیم در بخش دفاعی است. سرخپوشان که در تمام نیمه دوم دهه 90 صاحب بهترین ساختار دفاعی لیگ ایران بودند، در فصل جاری به‌شدت از این نظر دچار مشکل شده‌اند.
فروپاشی اتحاد جماهیر چلسی

فروپاشی اتحاد جماهیر چلسی

باشگاه لندنی به‌خاطر تحریم دولت توانایی پرداخت حقوق بازیکنانش را ندارد
بازی‌های امروز لیگ‌های اروپایی زیر سایه رونمایی از چلسی بدون ‌آبراموویچ قرار دارد. دولت از هواداران چلسی خواسته که در بازی خانگی ساعت 17:30امروز مقابل نیوکاسل از حمایت رومن آبراموویچ و شعار به سود او بپرهیزند.
جام در راه کویر
جام در راه کویر
شهداب یزد با پیروزی در بازی اول فینال لیگ برتر والیبال به قهرمانی امیدوارتر شد
شهداب یزد قسمت اول از سریال بازی‌های فینال را برد و فاصله‌اش را با جام قهرمانی لیگ برتر والیبال کم کرد.
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری 3بازی باقیمانده به پایان رسید. نخستین بازی دیروز بین مس رفسنجان و هوادار در تهران برگزار شد و نخستین گل این بازی را گادوین منشا در دقیقه 17 زد.

هافبک اشتباهی!

داستان رضا اسدی در پرسپولیس بسیار جالب است. او به‌عنوان هافبک دفاعی و برای پر کردن جای خالی احمد نوراللهی جذب شد اما تا اینجا همه کار کرده است، غیراز آنچه انتظار می‌رفت!

جدول‌اعداد | 4169

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8460

جدول 8460
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
وریا غفوری روزهای پرفراز و فرودی را در استقلال پشت سر می‌گذارد. او که به‌تازگی یک چالش انضباطی را سپری کرد و حتی با توجه به جذب صالح حردانی موقعیت خودش را بیش از پیش در خطر می‌بیند، از روندی که استقلال پشت سر می‌گذارد رضایت دارد.
ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم‌ صامت 4پینگ‌پنگ‌باز ایرانی اعزامی به رقابت‌های فیدر دوحه قطر هستند.
آرسنال در ادامه روند خوب اخیرش در لیگ برتر که این تیم را با 3 بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان تا رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیش برد، با لستر بازی دارد که بازی سختی است، اما نه به سختی بازی بعدی با لیورپول.