• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156336
+
-

نکته بازی/ بازگشت یک «داربی‌نباز»

یکی از اتفاقات ویژه بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، حضور امید عالیشاه در زمین بود. کاپیتان دوم سرخپوشان هفته‌ها مصدوم بود اما در سوپرجام پیش از بهبودی کامل مورد استفاده قرار گرفت و مصدومیتش تشدید شد. به این ترتیب امید چند بازی دیگر را از دست داد تا اینکه بالاخره در دیدار با نفت مسجدسلیمان، در دقایق پایانی به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت. رسیدن عالیشاه به فرم بازی آن هم در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایان فصل، اتفاق بسیار مهمی است و می‌تواند مایه دلگرمی هواداران باشد. به علاوه عالیشاه در حالی در آستانه بازی با استقلال آماده شده که او یک رکورد ویژه در این مسابقه دارد. امید در هیچ‌یک از 10شهرآوردی که حاضر بوده شکست نخورده است؛ آیا این نکته روز پنجشنبه به پرسپولیس کمک می‌کند؟

البته شما هم شادی کردی‌ها!
علیرضا منصوریان بعد از شکست نفت آبادان برابر استقلال، یک نطق جنجالی و مفصل علیه فرهاد مجیدی انجام داد. حالا اینکه آیا حرف‌‎های منصوریان درست بوده یا  نه یک بحث دیگر است، اما منصوریان در بخشی از سخنانش گفته: «شاید بخش اعظمی از سکوهای پرسپولیس هم ناخواسته برای من باشد زیرا هر روزی که این تیم را بردم، نرفتم ادا و اطوار دربیاورم. هیچ وقت در عکس‌هایم عدد 4نمی‌بینید.» خب البته منصوریان هم بعد از بردن پرسپولیس سابقه کلی شادی جنجالی دارد. بعد از داربی 3 بر 2 در لیگ شانزدهم، منصوریان تا دقایق طولانی بعد از بازی در حال زدن دور افتخار بود و روی پرچم آبی سجده شکر به‌جا می‌آورد. حالا داستان «من روی صندلی قرمز نمی‌نشینم» در آن برنامه زنده تلویزیونی به کنار!

مزد اعتماد به جوانان
امیرحسین حسین‌زاده بازیکنی بود که فرهاد مجیدی به‌طور غیرمنتظره از سایپا جذب کرد و از همان ابتدای فصل او را در ترکیب اصلی تیمش به میدان فرستاد. حسین‌زاده شاید بازیکن خارق‌العاده یا بی‌نقصی نباشد، اما در این مدت نشان داده توانایی‌های زیادی دارد. این بازیکن به خوبی مزد اعتماد کادر فنی را داده است. ستاره 21ساله آبی‌ها، در بازی با نفت‌آبادان با وجود قامت کوتاهش یک دورخیز خوب داشت و با ضربه سری دقیق دروازه حریف را باز کرد. این پنجمین گل حسین‌زاده در استقلال بود که برای این بازیکن آمار خوبی به شمار می‌آید. به این ترتیب برای هزارمین بار ثابت می‌شود اگر مربیان واهمه نداشته باشند و به جوانان بها بدهند، جواب خوبی از این کار خواهند گرفت. جذب امثال حسین‌زاده هزینه‌ای هم برای باشگاه ندارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید