15
یکشنبه 22 اسفند 1400
شماره 8460
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در جلسه نمایندگان مجلس و استانداری با رئیس‌جمهوری درباره مصوبات سفر و با اشاره به طرح‌های استان که مغفول مانده بود ۵۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر اضافه شد.
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه روز گذشتهشنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در مساحت حدود ۱۳هزار مترمربع آغاز به‌کار کرد.
بندر تبن روستای کوچکی از توابع بخش کوشکنار شهرستان پارسیان در هرمزگان واقع در جنوب ایران است.

روایت حاشیه‌نشینی عشایر کهگیلویه و بویراحمد

جمعیت قابل توجهی از عشایر کهگیلویه‌و‌بویراحمد این روزها به دلیل مشکلات اقتصادی یکجانشین و ساکن حاشیه یاسوج و گچساران شده‌اند
گزارش
براساس سرشماری عشایر کوچنده در سال87، کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۲هزار خانوار عشایری با جمعیتی در حدود ۸۰هزار نفر داشت که بیش از ۱۲درصد جمعیت استان را شامل می‌شد،
قزوین قابلیت توریسم درمانی را دارد

قزوین قابلیت توریسم درمانی را دارد

قزوین شاهراه نیمی از استان‌های کشور است اما از این فرصت در جذب توریسم درمانی استفاده نمی‌کند
بهره ‎مندی از قابلیت‎های اقتصادی صنعت گردشگری یکی از موارد جذاب برای بخش‌های دیگر ازجمله حوزه سلامت است؛ موضوعی که آن را با عنوان توریسم‎درمانی می‎شناسند و در بسیاری از استان‌ها مانند فارس سال‌ها سابقه دارد.
عدد خبر/685 هزاردلار
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان امسال ۶۸۵هزارو۱۰۰دلار محصول به کشورهای عراق، گرجستان و افغانستان صادر کردند.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار بیماران به‌طور قابل توجهی نسبت به هفته‌های قبل پایین‌تر است به‌طوری که حدود ۷۰درصد در تعداد بیماران سرپایی و بیش از 40درصد در تعداد بیماران بستری نسبت به اوج پیک کاهش داشته‌ایم.