• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156330
+
-

فوتبال اروپا/لیگ برتر

آرسنال در ادامه روند خوب اخیرش در لیگ برتر که این تیم را با 3 بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان تا رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیش برد، با لستر بازی دارد که بازی سختی است، اما نه به سختی بازی بعدی با لیورپول. آرسنال در 10بازی گذشته به‌اندازه منچسترسیتی (25) امتیاز کسب کرده، بیشتر از بارسلونا (24) و لیورپول (23)، بایرن مونیخ، یوونتوس و میلان (22). یک بازی نه چندان حساس هم بین وستهم و استون‌ویلا برگزار می‌شود. استون‌ویلا با استیون جرارد کاملا متحول شده اما از زمانی که کوتینیو به‌عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به این تیم آمده، اوضاع بهتر هم شده. فیلیپ کوتینیو تحت نظر استیوی جی ۷ بار از ابتدا به میدان رفته و با ۴ گل و ۳ پاس گل، نقش مهمی در موفقیت‌های استون‌ویلا و صعود شیرهای بیرمنگام به رده نهم جدول داشته.


لالیگا
بارسلونا در بازی رفت مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا نتوانست در نوکمپ و جلوی چشم تماشاگران خودی روند خوب اخیرش را ادامه دهد. البته آنها در بازی خانگی با ناپولی هم مساوی کرده بودند اما در زمین حریف 4تا زدند. حالا نوبت ادامه نتایج عالی در لیگ داخلی است. حریف امشب هم یک تیم تدافعی به نام اوساسوناست که امسال از رئال و بارسا امتیاز گرفته. ژاوی باید خیلی مراقب باشد تا از این بازی سخت و احتمالا خشن به‌سلامت به ال‌کلاسیکوی یکشنبه آینده برسد. رئال مادرید فردا با مایورکا بازی دارد و طبیعتا برای ال‌کلاسیکو یک روز کمتر استراحت خواهد کرد اما اینگونه نیست چون بارسا روز پنجشنبه باید بازی برگشت لیگ اروپا را در استانبول برگزار کند. آرائوخو با دریافت کارت زرد در این دیدار بازی مقابل رئال را از دست می‌دهد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود او امشب استراحت کند. این فرصتی است برای پیکه تا با حضور در این مسابقه به پنجمین بازیکن بارسلونا تبدیل شود که با پیراهن تیم اصلی به 600بازی رسمی می‌رسد. تاکنون فقط مسی، ژاوی، اینیستا و بوسکتس به آن دست یافته‌اند.


بوندس‌لیگا
در آلمان توجه فوتبالی‌های ایران به بازی ساعت18امروز لورکوزن مقابل کلن معطوف است. سردار آزمون فعلا در 2 مسابقه مهم در بوندس‌لیگا و لیگ اروپا مقابل بایرن مونیخ و آتالانتا در دقایق پایانی به میدان رفته و نخستین تجربه‌های خود با پیراهن لورکوزن را در این دو تورنمنت به‌دست آورده است. برای بازی امروز دقایق بیشتری به او بازی می‌رسد. دورتموند هم به مصاف بوخوم می‌رود تا امیدش را برای ادامه لیگ حفظ کند. بوخوم همان تیمی است که 2 هفته پیش بایرن را 4بر2برد و انتقام باخت 7-صفر دور رفت را از غول باواریایی گرفت. بنابراین حریف ساده‌ای نخواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید