06
یکشنبه 22 اسفند 1400
شماره 8460
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/15نکته برای چهارشنبه‌سوری ایمن

چیزی به آخرین چهارشنبه سال باقی نمانده و حوادث چهارشنبه سوری در نقاط مختلف کشور تا حالا باعث آسیب رسیدن به افرادی زیاد و حتی مرگ آنها شده است.
ویژه
در شرایطی که تحریم‌ها حتی اگر امروز برداشته شوند چند سال زمان برای برگشت به وضعیت سابق نیاز است، با وجود تورم بسیار و گرانی ارز آیا درست است به واردات خودرو ارز اختصاص دهند؟
زنی جوان که در ایستگاه‌های بی‌آرتی دست به جیب بری می‌زد دستگیر شد و به 80فقره سرقت اعتراف کرد.
مرد جوان که به اتهام قتل شوهر دخترخاله‌اش به قصاص محکوم شده بود با بخشش اولیای دم از مرگ نجات یافت.
کلید معمای سرقت سنگ قبرهای بهشت زهرا س در وانت پیکان بود

اعتراف به سرقت 10 سنگ قبر گرانقیمت

گزارش
اعضای یک باند تبهکاری با سرقت سنگ قبرهای بهشت زهراس، سنگ‌ها را بازسازی و به‌عنوان سنگ قبر نو می‌فروختند. آنها در مدت کوتاهی تعداد زیادی سنگ قبر را سرقت کردند، اما در نهایت دستگیر شدند و پشت پرده سرقت‌های‌شان برملا شد.
آتش‌افروز خودروهای ستارخان شناسایی شد

آتش‌افروز خودروهای ستارخان شناسایی شد

همزمان با آتش‌سوزی عمدی 7خودرو در ستارخان، مأموران پلیس با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته توانستند مرد آتش‌افروز را شناسایی کنند.
حلوای سمی جان 2نفر را گرفت
زنی جوان با ماسکی به صورت. این مشخصات فردی است که چند روز قبل با حضور در یک دفتر ثبت اسناد در شهرستان بهبهان و تعارف حلوای نذری مسموم جان 2نفر را گرفت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
هر چند برخی موانع در اجرای شعارسال تولید و مانع‌زدایی‌ها وجود داشته ولی راه‌اندازی مجدد کارخانه مهمی همچون ارج نشان داد به‌رغم همه تحریم‌ها و کارشکنی‌ها می‌توان به این حرکت‌ها و تکرار آنها امید داشت.
در روزهای شلوغ اسفندماه که خیابان‌ها و مراکز خرید و وسایل حمل‌ونقل عمومی شلوغ هستند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی از اهم ضروریات است که متأسفانه این روزها کمتر اجرایی می‌شود.