12
یکشنبه 22 اسفند 1400
شماره 8460
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران از سرپوشیده‌شدن کانال ری‌- ورامین خبر داد و گفت که این کار تا 4ماه آینده انجام می‌شود.
توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی برای آنها یکی از موضوعات جدی و مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ایجاد زنجیره ارزش و فضایی برای فروش محصولاتی که در کسب‌وکارهای خرد و مشاغل خانگی توسط زنان سرپرست خانوار تولید می‌شوند، یک امر مهمی است که باید پیگیری شود.
پسماند
نمایندگان شرکت‌EFIA ترکیه برای همکاری با سازمان مدیریت پسماند وارد تهران شدند و روز گذشته در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از خطوط پردازش، سایت تخمیر، هوادهی پسماند، روند تولید کمپوست، سیستم زباله‌سوز و سایت استحصال گاز متان بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت متروی تهران در گفت‌وگو با همشهری:

سفر زیرزمینی به تمام پایتخت

مسعود درستی اعلام کردتکمیل خطوط داخلی و امتداد مترو به ترمینال جدید شرق از برنامه‌های اولویت‌دار ماست
گفت‌وگو
شرکت متروی تهران در سال1401 برای توسعه ناوگان ریلی پایتخت برنامه‌های متنوع و گوناگونی دارد که تکمیل پروژه متروی شهر جدید پرند و توسعه و تکمیل خطوط 6 و 7 ازجمله آنهاست. با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال1400 قرار داریم در گفت‌وگو با مسعود درستی، مدیرعامل جدید شرکت متروی تهران مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال1400 و همچنین نیازهای اصلی و چالش‌های پیش روی قطار شهری پایتخت را بررسی کرده‌ایم.

افزایش ۶۸درصدی اعتبار بازسازی مترو

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به سهم 36/3درصدی بودجه‌1401 شهرداری تهران به توسعه حمل‌ونقل عمومی، می‌گوید این موضوع جزو برنامه‌های اصلی شهردار تهران و منطبق با سیاست‌های شورای اسلامی شهر تهران و مورد مطالبه شهروندان است.
عدد خبر/ 150 نفر
به ‌گف0ت00ه م0دی00رعامل س00ازم000ان بهشت‌زهراس روز گذشته نخستین کاروان 150نفره راهیان نور پس از حضور در قطعه 50گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع‌مقدس و مدافعان حرم به مناطق جنوبی اعزام شدند.