• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156337
+
-

اخبار/اعزام بدون مربی و سرپرست

ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم‌ صامت 4پینگ‌پنگ‌باز ایرانی اعزامی به رقابت‌های فیدر دوحه قطر هستند. اما این 4 ملی‌پوش بدون سرپرست و مربی به مسابقات اعزام شدند! فدراسیون پینگ‌پنگ در حالی دست به این اقدام زده که مشخص نیست با توجه به عدم‌حضور مربی، برطرف‌کردن ایرادات فنی حین مسابقه یا گوشزد کردن نکات فنی در این مدت به ملی‌پوشان بر عهده چه شخصی است؟ همچنین پیگیری مسائل مربوط به اسکان و تدارکات با توجه به نبود سرپرست برعهده چه‌کسی است؟ فدراسیون پینگ‌پنگ در این خصوص توضیحی نداده ولی حضور به هر قیمتی قطعا در‌شأن تیم ملی ایران نیست.

کشتی‌گیران عید ندارند
تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین‌ماه راهی مغولستان خواهد شد. شاگردان پژمان درستکار از اوایل اسفندماه در اردوی تیم ملی حضور دارند و مراحل آماده‌سازی را سپری می‌کنند. درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه ملی‌پوشان در آستانه سال نو گفت: «برای ما عید معنا ندارد اما در 3-2 روز ابتدای سال جدید استراحتی به بچه‌ها خواهیم داد و فکر می‌کنم از 2یا 3 فروردین تمرینات را شروع کنیم.» نفرات اول مسابقات کشوری راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.

ابطال انتخابات بعد از 2سال!
دیوان عدالت اداری، انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در تیرماه 1398 را باطل اعلام کرد. سجاد انوشیروانی یکی از کاندیداهای انتخابات که در مجمع آن زمان 11رای کسب کرده بود به دیوان عدالت اداری شکایت و ابطال انتخابات را خواستار شد. در بخشی از رأی شعبه  45 دیوان عدالت اداری آمده است: «در برگزاری مجمع مورد اعتراض حدنصاب قانونی احراز نشده و مستند به مواد ۱، ۱۰ و ۱۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، ضمن ابطال انتخابات مجمع عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، حکم به ورود شکایت مطروح صادر و اعلام می‌گردد.» این رأی قابل تجدیدنظر است ولی با توجه به موضوع بازنشستگی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که هنوز استعلام آن از سازمان بازنشستگی کشوری نیامده و چندی پیش حواشی زیادی هم به همراه داشت، پایان حضور علی مرادی در وزنه‌برداری قابل پیش‌بینی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید