17
سه شنبه 17 اسفند 1400
شماره 8456
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هدف شماره‌یک؛ بازگشت به پرسپولیس

بیرانوند همچنان در بواویشتا نیمکت‌نشین است و برای از دست ندادن جام‌جهانی تصمیم دارد به لیگ ایران برگردد
گزارش
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال در بازی شنبه‌شب تیمش برابر براگا هم غایب بود تا روزهای سخت و طاقت‌فرسای او در فوتبال اروپا ادامه داشته باشد.
ویژه
گذشته از پرسپولیسی‌ها، حتی خود استقلالی‌ها هم خوب می‌دانستند که مسابقه این تیم برابر گل‌گهر بازی سختی است و احتمال چشمگیر از دست دادن امتیاز در این بازی وجود دارد.
برد پرگل منچسترسیتی در شهرآورد منچستر زیر سایه غیبت رونالدو بود. بیش از آنکه از ارزش‌های تیم ترسناکی که گواردیولا ساخته حرفی به میان بیاید، اکثرا از کنار گذاشته شدن کریستیانو رونالدو از لیست منچستریونایتد برای این بازی صحبت می‌شود.
اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از 15اسفندماه در خانه کشتی آغاز شد.
سرباز‌های استقلال که عصر یکشنبه در تمرینات ملوان شرکت کرده بودند، روز گذشته به محل این باشگاه رفتند و با امضای قراردادی رسمی به عضویت ملوان درآمدند تا در هفته جدید بتوانند برای صدرنشین لیگ یک به میدان بروند.
یک هشتم نهایی
جدول گلزنان

اسکوچیچ من را هم ببیند

حسینی، دروازه‌بان موفق استقلال که بهترین آمارها را در فصل جاری به جا گذاشته، امیدوار است کادر فنی تیم ملی هم درخشش او را ببیند
سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده است. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند اگر استقلال کمترین آمار گل خورده را دارد در کنار کار خوب خط دفاعی، درخشش حسینی هم یکی از دلایل اصلی بوده است.
پرسپولیس پریشان

پرسپولیس پریشان

احوالات تیم زمین‌خورده یحیی، در 4 پرده
در روزی که همه پرسپولیسی‌ها منتظر کاهش فاصله این تیم با استقلال بودند، اختلاف 2 تیم در صدر جدول 2 برابر شد! استقلال بازی سختش را از گل‌گهر سیرجان برد و پرسپولیس در آبادان شکست غیرمنتظره‌ای برابر صنعت نفت تحمل کرد.
پاسخی بر ای شکست‌ها ندار م
پاسخی بر ای شکست‌ها ندار م
رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان خودش را مقصر نرسیدن تیم به فینال می‌داند
سپاهان و فولاد سیرجان هم از لیگ برتر والیبال خداحافظی کردند و خداحافظی سپاهانی‌ها تلخ‌تر بود. سپاهان که با اختلاف صدرنشین مرحله مقدماتی بود در نیمه‌نهایی هم کار سختی نداشت و پاس را در 2 بازی برد اما در مرحله نیمه‌نهایی مقابل پیکان بازی‌های ضعیفی انجام داد؛ این تیم در بازی اول 3-صفر و در بازی دوم 3-یک بازنده بود.
خبر آخر
ستاره بازی رفت رئال و پاریس مصدوم شد؛ خبری خوش برای هوداران رئال و شوکی بزرگ برای هواداران پاریس.

تکرار گام به گام یک تراژدی

فوتبال ایران
شکست 2 بر صفر برابر نفت طلایی‌پوش علیرضا منصوریان در کورس فشرده قهرمانی؛ صحنه‌ای که یکشنبه‌شب پیش چشم پرسپولیسی‌ها خلق شد، برای آنها به‌شدت آشنا بود.

یک شب عادی در پرتغال

چهره روز
«یک شب درخشان دیگر از مهدی طارمی»؛ این عنوانی بود که صفحه رسمی باشگاه پورتو در شرح پیروزی 4بر 2این تیم در هفته25لیگ برتر پرتغال در زمین پاکوش‌دی‌فریرا پست کرده.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شهریار مغانلو با کسب نمره عالی 8.51 از سایت متریکا، بهترین بازیکن لیگ برتر در هفته بیست‌ویکم شناخته شد.
در یکی از مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.
دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از امشب با 2‌دیدار لیورپول- اینترمیلان با داوری متئو لاهوس اسپانیایی و بایرن مونیخ- سالزبورگ با داوری کلمان تورپن فرانسوی آغاز می‌شود.