• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 17 اسفند 1400
کد مطلب : 155872
+
-

آماربازی

8.51
شهریار مغانلو با کسب نمره عالی 8.51 از سایت متریکا، بهترین بازیکن لیگ برتر در هفته بیست‌ویکم شناخته شد. مغانلو در دیدار سپاهان با فجرسپاسی یک پاس کلیدی داد و 3شوت در چارچوب زد که 2تا از آنها تبدیل به 2گل بازی شد. این بازیکن در هوا هم بسیار موفق بود و در 7نبرد هوایی پیروز شد. مغانلو در این فصل فراز و نشیب زیادی در سپاهان داشته؛ گاهی نیمکت‌نشین شده، گاهی تعویض شده و با نویدکیا به مشکل خورده و البته در چند بازی هم درخشیده و ستاره تیمش بوده است. او در هفته هفتم هم بهترین بازیکن هفته شده بود و حالا تنها بازیکن این فصل است که 2بار بهترین بازیکن هفته شده است. مغانلو با 2گل این هفته‌اش 7گله شد.

8.33
فرزین گروسیان با درخشش کم‌نظیرش مقابل پرسپولیس و با کسب نمره 8.33 بهترین بازیکن میدان و بهترین دروازه‌بان هفته بیست‌ویکم شد. این نخستین بار در فصل جاری است که دروازه‌بان حریف پرسپولیس، بهترین گلر هفته می‌شود. فرزین در روز باشکوه شهر آبادان 5مهار و 4خروج موفق داشت و بدون کوچک‌ترین اشتباهی از دروازه‌اش محافظت کرد. او در این بازی بهترین نمره فصلش را گرفت چون در 8مسابقه قبلی‌اش در این فصل هرگز نمره بالاتر از 8 نگرفته بود. گروسیان هفته هجدهم مقابل فجرسپاسی هم با نمره 7.71 بهترین دروازه‌بان هفته شده بود. این هفته در بازی استقلال هم کوین یامگا با نمره 8.29بهترین بازیکن زمین شد.

7.7
تیم صنعت‌نفت آبادان با کسب نمره 7.7 بهترین تیم هفته بیست ویکم لیگ برتر از نگاه متریکا شد. آبادانی‌ها این هفته به برد باارزشی مقابل پرسپولیس رسیدند و تیم یحیی را که در این فصل فقط یک شکست داشت با دومین باختش آشنا کردند. صنعت‌نفت در بازی با پرسپولیس بسیار فرصت‌طلب بود، چون 5برابر امید گلش به گل رسید و هر دوشوت در چارچوب این تیم تبدیل به گل شد. شاگردان منصوریان در برابر حملات حریف هم به‌خوبی ایستادگی کردند و در شرایطی که حریف امید گل 1.84 داشت دروازه‌‌شان را بسته نگه داشتند. صنعت‌نفت با 4کلین‌شیت طی 6بازی، رکورددار کلین‌شیت در نیم‌فصل دوم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید