05
سه شنبه 17 اسفند 1400
شماره 8456
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون و ۴۵۰‌هزار قلم انواع دارو از افراد سودجو در فضای مجازی خبر داد.
آمارهای روزانه از ابتلا و مرگ‌های کرونا، حکایت از روند کاهش شیوع این بیماری دارد. به‌طوری که دیروز کمی بیش از 6هزار نفر به تعداد بیماران شناسایی شده رسمی اضافه شدند و 168نفر هم جان باختند که به نسبت روز قبل از آن، کاهش قابل توجهی داشته است.
‌خبر
با تصویب مجلس؛ متاهلین دارای 2 فرزند کارت معافیت سربازی دریافت می‌کنند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مشمولان متاهل بالای ۳۰ سال و دارای 2 فرزند کارت معافیت سربازی دریافت کنند.

تشویق بی‌حاصل معلم‌ها برای ادامه خدمت

مجلس به وزارت آموزش و پرورش اجازه داد سن بازنشستگی معلم‌ها را به رضایت خودشان تا ۶۵سالگی به تعویق بیندازد اما این طرح به دلایلی مورد توجه معلمان قرار نگرفته است
گزارش
طبق قانون معلمانی که مدرک کارشناسی و کمتر داشتند، به ۳۰سال سابقه کار که می‌رسیدند، بازنشسته می‌شدند و افرادی که مدرک آنها فوق‌لیسانس بود هم می‌توانستند تا وقتی سابقه آنها ۳۵سال شد‌، فعالیت کنند.

پاندمی مرگ از چاقی در راه است

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌‌گوید ۷۰درصد مردم ایران اضافه‌وزن دارند
اضافه‌وزن در ایران اتفاق تازه‌ای نیست ولی آمار این موضوع سال به سال چاق‌تر می‌شود. آخرین موضع‌گیری در قبال چاقی مردم ایران را استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام داده است.
عدد خبر/ 490
490 نفر در حوادث رانندگی ۱۱ ماهه گذشته در شهر تهران جان خود را از دست داده‌اند.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
۱۷۱ دستگاه اتوبوس از ابتدای سال تاکنون در جاده‌های کشور دچار حادثه شدند و بیش از ۶۰۰ هزار مصدوم در تصادفات جاده‌ای به بیمارستان‌ها منتقل شده است که حاکی از افزایش حدود ۱۶ درصدی تصادفات نسبت به سال قبل است.