02
سه شنبه 17 اسفند 1400
شماره 8456
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

5رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از تولیدات علمی

دولت
رئیس‌جمهور روز دوشنبه در مراسم سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با اشاره به اهمیت توجه به 5موضوع نافع بودن علم، تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، عدالت علمی، مردمی کردن علم و اخلاق‌مداری در علم، گفت: ارتقای فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی در این 5حوزه می‌تواند ضمن پاسخ به نیازهای جامعه، آثار و برکات فراوانی در رفع مشکلات داشته باشد.
ویژه
رئیس قوه قضاییه بر همگرایی قوای سه‌گانه در مسدود کردن همه بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد به‌ویژه در حوزه اراضی تأکید و از فعالیت‌های دولت در این زمینه قدردانی کرد.
هسته‌ای
«سفر سازنده به تهران» و «توافق بر انجام مجموعه‌ای از اقدام‌ها» از مهم‌ترین موضوع‌هایی بود که دیروز در بیانیه مقدماتی نشست فصلی شورای‌ حکام، از سوی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی ‌اتمی مورد تأکید قرار گرفت.

تعلل غرب مقابل ابتکار مذاکراتی ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه: نکات اختلافی باقی‌مانده در مذاکرات از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است به شرط اینکه موضوع جدیدی از سوی طرف‌های حاضر اضافه نشود
دیپلماسی
مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+4درحالی این روزها همچنان در وین ادامه دارد که طرف‌های حاضر همچنان در عین امیدواری به نتیجه گفت‌وگوها، در موضع‌گیری پیرامون روند دستیابی به «توافق مثبت» احتیاط پیشه کرده‌اند. این درحالی‌است که به‌نظر می‌رسد با وجود پیشرفت‌های به‌دست آمده و همچنین چشم‌انداز روشن همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی ‌اتمی، تعلل واشنگتن در تصمیم‌گیری موضوع‌های باقی‌مانده همچنان حل نشده‌است.
تجلیل و قدردانی از رشادت و فداکاری یادگاران دفاع‌مقدس

تجلیل و قدردانی از رشادت و فداکاری یادگاران دفاع‌مقدس

در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.
نقل‌قول‌خبر / حسین سلامی، فرمانده‌ کل سپاه
وزارت اطلاعات و سپاه چشمان تیزبین انقلاب و میهن هستند که با هدف واحد، هنرشان باهم‌بودن است و در یک تعامل و هم‌افزایی، از موفقیت‌های همدیگر در میدان مأموریت‌ها خوشحال می‌شوند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس مجلس در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان قوه مقننه با بیان اینکه در دوران دفاع‌مقدس هیچ‌کس «من» نبود و همه به تمام معنا «ما» بودند .