• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 17 اسفند 1400
کد مطلب : 155882
+
-

اسکوچیچ من را هم ببیند

حسینی، دروازه‌بان موفق استقلال که بهترین آمارها را در فصل جاری به جا گذاشته، امیدوار است کادر فنی تیم ملی هم درخشش او را ببیند

اسکوچیچ من را هم ببیند

محمد زارعی 

 سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده است. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند اگر استقلال کمترین آمار گل خورده را دارد در کنار کار خوب خط دفاعی، درخشش حسینی هم یکی از دلایل اصلی بوده است. وقتی رشید مظاهری به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و در نهایت به سپاهان رفت، برخی گمان می‌کردند حسینی بدون رقیب افت می‌کند اما او به روند خوبش ادامه داد و الان صاحب بهترین آمار کلین‌شیت و کمترین گل خورده در فصل جاری است. بعد از برد استقلال مقابل گل‌گهر فرصتی دست داد تا گفت‌وگویی با دروازه‌بان شماره ‌یک آبی‌ها داشته باشیم و او به سؤالات همشهری پاسخ داد.

   ابتدا از روند فنی بازی با گل‌گهر برایمان بگو.
ما از همان ابتدای بازی با برنامه در زمین ظاهر شدیم و با تدابیری که مربیان دیده بودند در زمین تلاش کردیم. در نهایت توانستیم 3امتیاز مهم مسابقه را بگیریم. البته باید تأکید کنم واقعا بازی خیلی سختی بود. از همه بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. امیدوارم که همین روند را در 9هفته آینده هم ادامه بدهیم.

   رقابت شما با پرسپولیس خیلی نزدیک به هم است و بسیاری اعتقاد دارند نتیجه داربی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین قهرمان لیگ امسال داشته باشد. نظرت در این ارتباط چیست؟
باید تأکید کنم ما بازی به بازی پیش می‌رویم و ان‌شاءالله که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. داربی هم بالاخره حساسیت خودش را دارد و ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که به یک موفقیت بزرگ برسیم.

   هواداران استقلال در این فصل از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. به‌نظرت می‌توانید قهرمان شوید؟
مطمئنا تمام تلاش مجموعه باشگاه استقلال از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مدیریت فقط با همین هدف است. امیدوارم با تدابیر مربیان و تلاش بازیکنان این اتفاق بیفتد و پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را تصاحب کنیم. این قهرمانی حق استقلال و هوادارانش است. حالا توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.

   در این فصل هم خودت و هم خط دفاعی تیم‌تان عملکرد قابل‌قبولی داشتید و خیلی کم گل خوردید. به‌نظرت جدایی ناخواسته سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا چه حد می‌تواند روی عملکرد این خط دفاعی تأثیر بگذارد؟
سیاوش و حسین خیلی زحمت کشیدند اما دیگر نشد که با ما ادامه بدهند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم. اما در این چند بازی هم دفاع‌های ما سنگ‌تمام گذاشتند که از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

   در بازی با گل‌گهر صدمین بازی‌ات را برای استقلال انجام دادی و وارد باشگاه صدتایی‌های استقلال شدی.
برای خود من افتخار بزرگی است که توانستم به چنین مرتبه‌ای برسم. امیدوارم هواداران از عملکردم راضی باشند. تمام سعی و تلاش من این است که انتظارات آنها را برآورده کنم و در کنارش بتوانم به اهدافی که در فوتبال و زندگی دارم برسم. موضوع دیگر اینکه امیدوارم تا سال‌های سال و تا زمانی که آمادگی‌اش را دارم در خدمت تیم استقلال باشم.

   مهم‌ترین هدفت در این فصل چیست؟
در کنار قهرمانی استقلال، به‌عنوان هدف شخصی هم دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی تیم‌ملی عملکرد مرا هم ببینند.

   در بازی با گل‌گهر، اسکوچیچ هم در ورزشگاه حضور داشت و عملکردتان را زیرنظر گرفت. پس به حضور در تیم ملی فکر می‌کنی؟
بله امیدوارم این شانس را پیدا کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید