22
سه شنبه 17 اسفند 1400
شماره 8456
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جلد اول کتاب گویای «نبرد طریق‌القدس» به همت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تهیه شده و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.
«معلم فراری» عنوان کتابی است از زندگینامه داستانی شهید محمد ابراهیم همت که رحیم مخدومی آن را نوشته و نشر سوره مهر منتشر کرده است. مقدمه کتاب با عنوان «یک جور زندگی» شرحی مختصر از سیر زندگانی وی است.
یاد
جزو نخستین کسانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینبس راهی سوریه شد. این کار را وظیفه خودش می‌دانست.
به مناسبت‌ سالروز شهادت محمد ابراهیم همت، خاطرات خانواده و همرزمانش را مرور کردیم

وقتی سردار خیبر فاتح قلب‌ها شد

گزارش
مثل همین روزها بود که همه مادران در تب و تاب خانه‌تکانی هستند تا هیچ ردی از گردوغبار در هیچ کجای خانه باقی نماند؛ مثل همین روزهایی که مادران می‌خواهند برق بیفتد به در و دیوار خانه، به شوق آمدن بهار، به شوق جمع‌شدن عزیزترین‌هایشان در خانه؛ دور سفره‌ای ساده که باعشق به خانواده می‌چینند، مادر داشت شیشه‌ها را پاک می‌کرد و خدا می‌داند که در سرش چه می‌گذشت.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
موسیقی یکی از مهم‌ترین جلوه‌های هنر است که می‌تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به‌ویژه اداره کل امور هنری بنیاد آمادگی حمایت از این آثار را دارد.
هویت پیکر شهید فاضل خدایی به کمک آزمایش DNA پس از ۳۹سال گمنامی شناسایی شد. پیکر او به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای گمنام شهر گز و برخوار استان اصفهان تشییع و خاکسپاری شده بود.