04
سه شنبه 17 اسفند 1400
شماره 8456
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باقیمانده دارویی محصولات دامی رصد می‌شود

خبر
از سال آینده با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مجهز با مشارکت بخش خصوصی باقیمانده دارویی محصولات دامی و فرآوری شده پایش می‌شود.
ویژه
خبر: شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پس از 14سال انحطاط و بلاتکلیفی و دست‌وپنجه نرم کردن با انواع مشکلات، حالا در آستانه 50سالگی با حمایت‌های دولت و تأمین اجتماعی دوباره در حال جان گرفتن است؛
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در مراسم معارفه رئیس‌کل جدید بیمه مرکزی 3مطالبه دولت از صنعت بیمه را خروج بیمه مرکزی از بیمه‌گری اتکایی، مدیریت تضاد منافع و تحقق کامل الزامات حاکمیت شرکتی اعلام کرده است.
گزارش همشهری از پوست‌اندازی قدیمی‌ترین کارخانه ایرانی تولید لوازم خانگی

«ارج» فردا زنده می‌شود

گزارش
کارخانه 85ساله لوازم خانگی ارج پس از یک دهه تعطیلی، چهارشنبه هفته جاری رسما به مدار تولید بازمی‌گردد. به گزارش همشهری، کارخانه لوازم خانگی ارج در سال‌۱۳۱۶ در یک کارگاه کوچک واقع در خیابان سی‌متری تهران و با 8کارگر مشغول به تولید شد.

سهم بالای 7کشور دنیا از کیک تجارت خارجی ایران

گمرک ایران از رشد 38درصدی ارزش تجارت خارجی ایران در 11ماه امسال خبر داد و اعلام کرد همچنان 5کشور چین، عراق، ترکیه، امارات و افغانستان اصلی‌ترین خریداران کالای ایرانی هستند.
چراغ سبز به خانه‌سازی برای صنعتگران
در2 سال اخیر بارها بحث احداث مسکن در نزدیکی شهرک‌های صنعتی مطرح شده و حتی تفاهمنامه‌هایی نیز در این زمینه به امضا رسیده است،