• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 11 اسفند 1400
کد مطلب : 155272
+
-

نکته بازی/ شاید خوش‌تان آمد...

به‌سختی می‌توان یک مسابقه از فولاد را پیدا کرد که بدون درگیری و حاشیه بین نیمکت این تیم و تیم مقابل به پایان رسیده باشد. سرخپوشان اهوازی در حالی در هفته بیستم بدون گل برابر هوادار متوقف شدند که بار دیگر اخباری در مورد مناقشه بین 2 نیمکت منتشر شد. به‌طور مشخص رضا عنایتی سرمربی هوادار با مهدی هاشمی‌نسب، دستیار جواد نکونام با هم مشاجره کردند که تصاویرش هم منتشر شد. اصولا فرقی نمی‌کند طرف مقابل ژاوی هرناندس باشد یا رضا عنایتی، حمید مطهری باشد یا محمود فکری؛ نیمکت فولاد کار سازمانی‌اش را انجام می‌دهد و دعوا راه می‌اندازد. این مسئله کل لیگ را کلافه کرده و بارها شاهد مصاحبه اعتراضی مربیان مقابل بوده‌ایم. باید به نیمکت فولاد گفت: «یک بازی جنجال راه نیندازید، شاید خوش‌تان آمد.»

الان استعفا نمی‌دهی؟
ما هم مثل بقیه محرم نویدکیا را دوست داریم، اما راستش شل کن، سفت‌کن‌های سرمربی سپاهان در مورد ادامه حضور در این تیم، همه را کلافه کرده است. نویدکیا پیش از بازی تراکتور بار دیگر از سمتش استعفا داد، باز هم باشگاه نپذیرفت، اما این بار نویدکیا با انتشار یک مطلب دیگر نشان داد قصد بازگشت ندارد. پس از آن هم علیرضا مرزبان اعلام کناره‌گیری کرد تا کاملا به‌نظر برسد نویدکیا رفتنی است. با این حال سرمربی سپاهان پای پرواز به تبریز به این تیم برگشت و مقابل تراکتور روی نیمکت نشست. با این حال سپاهان این بازی را هم نبرد و در آخرین دقایق یک مساوی 2 - 2 گرفت. تا الان که ما داریم این مطلب را می‌نویسیم هنوز نویدکیا استعفا نداده؛ بعدش را نمی‌دانیم!

فوتبال در خدمت تلویزیون
مسابقه استقلال برابر نساجی در هفته بیستم با چند دقیقه تأخیر شروع شد. در نتیجه این مسابقه تا زمان شروع بازی پرسپولیس و مس رفسنجان به پایان رسید. با این حال داور مسابقه و بازیکنان 2 تیم منتظر ماندند تا بازی استقلال تمام شود، محمدرضا احمدی تبلیغات شفاهی‌اش را انجام بدهد، آگهی تقدیم برنامه هم پخش شود و بعد بازی را شروع کنند! طبیعتا ما هم بدمان نیامد که دیدار پرسپولیس را از اول و بدون تداخل با مسابقه استقلال دیدیم، اما شما ضریب نفوذ صداوسیما روی سازمان لیگ را ببینید. این سازمان یک ریال هم حق پخش نمی‌دهد، اما حتی ریزترین مسائل مربوط به برگزاری مسابقات را در مشت دارند و اعمال نظر می‌کنند. حالا بگذریم از اینکه همان تأخیر عجیب بازی مشهد هم از شاهکارهای سازمان لیگ است.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید