• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 11 اسفند 1400
کد مطلب : 155262
+
-

جنجال معروف

امیر خوش‌خبر دوباره سرپرست تیم ملی والیبال شد. گفته می‌شود دادن این پست به خوش‌خبر شرط سعید معروف برای بازگشت به تیم ملی بوده است

بازگشت امیرخوش‌خبر به تیم ملی والیبال شاید به ظاهر خبر عجیبی نباشد؛ مردی که 16سال سرپرست تیم بوده دوباره این سمت را گرفته اما این انتخاب جامعه والیبال را شوکه کرده و البته شایعاتی را هم در پی داشته است. آنهایی که به والیبال نزدیک هستند متعجبند که چطور بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی به این انتخاب رضایت داده است. والیبالی‌ها از روابط نه‌چندان حسنه خوش‌خبر و عطایی خبر می‌دهند و به‌خاطر همین می‌گویند فدراسیون، خوش‌خبر را به تیم عطایی تحمیل کرده است. از همین حالا هم پیش‌بینی می‌کنند که تیم در آینده‌ای نه‌چندان دور با مشکل روبه‌رو می‌شود. اما چرا فدراسیون باید زمینه‌ساز مشکل برای تیم باشد؟
جواب به این سؤال، شایعاتی را به همراه دارد و پای یک نام بزرگ را وسط می‌کشد؛ سعید معروف! پاسور تیم ملی بعد از بازی‌های المپیک توکیو از خداحافظی خبر داد. در مسابقات قهرمانی آسیا تیم با مربیگری عطایی و پاسوری جواد کریمی به قهرمانی رسید. در این شرایط خیال هواداران راحت شد که تیم با مربی ایرانی و پاسوری غیراز معروف هم حرفی برای گفتن دارد ولی کارشناسان معتقد بودند که مسابقات آسیایی با حضور تیم‌های متحول‌شده ملاک خوبی برای سنجش نیست. بعد از مصدومیت جواد کریمی نگرانی‌ها جدی‌تر شد. پاسور شماره‌یک تیم پایش را جراحی کرد و حداقل تا اردیبهشت نمی‌تواند تمرین کند. پاسور دوم تیم عطایی، علی رمضانی است و درحالی‌که او‌ در تیم باشگاهی عطایی، لبنیات هراز آمل با پاس‌های ساده‌اش نظر کمتر کسی را به‌خود جلب کرده، هواداران از دست به توپ شدن معروف ذوق‌زده شده‌اند. معروف در نیم‌فصل دوم سوپرلیگ ترکیه به فنرباغچه پیوست و این بازگشتش در سطح جهانی خبرساز شد. این بازگشت، والیبال ایران را هم تحت‌تأثیر قرار داد. هرچند پاسخ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون به خبر حضور معروف در تیم ملی این بود که هنوز تصمیمی گرفته نشده است ولی گفته می‌شود بازگشت معروف به تیم قطعی است. دلیل این اطمینان هم انتخاب خوش‌خبر برای سرپرستی تیم است. گفته می‌شود معروف با این شرط حاضر شده به تیم بازگردد که خوش‌خبر هم در تیم باشد. با حضور معروف، پیش‌بینی می‌شود محمد موسوی و امیر غفور هم رغبت بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشند. طرفداران عطایی روزهای گذشته در صفحه‌های اینستاگرامی‌شان به روندی که فدراسیون در پیش گرفته خرده گرفته‌اند. شاید هواداران معروف و والیبال از اینکه تیم ملی پاسور مطمئنی داشته باشد، خوشحال باشند اما جامعه والیبال نگران دوقطبی شدن تیم ملی و عواقب آن هستند. شاید معروف که از روزهای اوج فاصله گرفته بهتر از بقیه پاسورها بتواند به تیم کمک کند اما منتقدان فدراسیون این شرایط را به نفع تیم نمی‌دانند.

این خبر را به اشتراک بگذارید