17
چهار شنبه 4 اسفند 1400
شماره 8446
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چینی بند‌زده

یادداشت
حدس زدن اینکه ماجرای برخورد انضباطی با وریا غفوری چه سرانجامی خواهد داشت کار سختی به‌نظر می‌رسد.
ویژه
ماجرای سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، این روزها جزو سوژه‌های خبرساز فوتبال ایران است. درحالی‌که این دو بازیکن بازی امروز با فجرسپاسی را به‌طور قطعی از دست داده‌اند، باشگاه استقلال با استفاده از ارتباط‌های مصطفی آجورلو در تلاش است تا هر چه زودتر مشکل سربازی آنها را حل کند تا آبی‌ها بتوانند در ادامه فصل از یزدانی و مرادمند استفاده کنند.
در روزهایی که مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید تحت‌فشار هستند، آنها هر کاری می‌کنند جز همین یک کار! در تازه‌ترین پرده از این دست اتفاقات، 2بازیکن جوان پرسپولیس با حضور در دفتر مدیران باشگاه قرارداد خود را برای مدت طولانی تمدید کردند.
بعد از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی و دیگر اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حال سروسامان بخشیدن به برخی مشکلات هستند و ماجدی هم چند روز پیش در مصاحبه‌‌ای به این موضوع اشاره کرد که رسیدگی به وضعیت تیم ملی و همچنین تیم المپیک از اولویت‌های فدراسیون فوتبال است.
تیم ملی فوتسال زنان، شهریورماه باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند اما بازی‌هایی که اخیرا انجام داده، نگران‌کننده است.
بازی‌های تیم‌ملی بسکتبال از پس‌فردا در تهران شروع می‌شود.
مسابقات تکواندویی که قرار بود در کیش برگزار شود، با آمدن هادی ساعی به تهران منتقل شد.

امروز بازی، فردا آشتی

آجورلو شخصا وارد عمل شده تا کاپیتان و سرمربی استقلال را بعد از بازی با فجرسپاسی آشتی بدهد ظاهرا کمپین هواداران برای آشتی فرهاد و وریا خیلی زود به نتیجه خواهد رسید
روز دوشنبه و در فاصله 48ساعت مانده به بازی استقلال با فجرسپاسی یکباره خبر رسید فرهاد مجیدی کاپیتان تیمش را از تمرین منع کرده و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.
شیاطین در مترو

شیاطین در مترو

منچستریونایتد در ورزشگاه متروپولیتانو با نصف اتلتیکو بازی می‌کند
بازی جذاب این هفته لیگ قهرمانان امشب در متروپولیتانو برگزار می‌شود. منچستریونایتد در زمین اتلتیکو مادرید از معدود رویارویی‌های بین 2تیم را برگزار می‌کند.
پرسپولیس حریف ژنرال استقلال اسیر سربازها
پرسپولیس حریف ژنرال استقلال اسیر سربازها
امروز استقلال در غیاب سربازهایش به مصاف سربازهای فجرسپاسی می‌رود پرسپولیس هم در سیرجان کار سختی مقابل تیم قلعه‌نویی دارد
نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران، امروز برگزار می‌شود. در 8بازی امروز مهم‌ترین مسابقه را پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برگزار می‌کنند و سرخپوشان که رقابت نزدیکی با استقلال دارند امروز کار سختی برای کسب 3امتیاز خواهند داشت.
هفته 19

آماربازی

تیم استقلال رکورد امتیازگیری در تاریخ لیگ برتر را تا پایان هفته هجدهم جابه‌جا کرده است. در 20دوره گذشته این مسابقات، بالاترین امتیازی که یک تیم تا هفته هجدهم کسب کرده 41امتیاز بوده که 2بار توسط پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به‌دست آمده است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پوتین رئیس جمهور روسیه،  استقلال 2 جمهوری خودخوانده اوکراین را به رسمیت شناخت و استقلال جمهوری خلق لوهانسک، دونتسک و ماریوپل را امضا کرد.
با توجه به رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، ماموریت اعضای هیأت علمی رسمی یا پیمانی به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی و نیز ماموریت کارمندان فدراسیون‌های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان ابطال شده و از این پس نیز امکان صدور مجوز ماموریت وجود ندارد.
شکست در محاکم بین‌المللی و مخصوصا دادگاه عالی ورزش، سرنوشت محتوم اغلب شاکیان ایرانی است. خیلی به ندرت پیش می‌آید که یک باشگاه یا فدراسیون ایرانی به CAS شکایت کند و جواب بگیرد.