• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 اسفند 1400
کد مطلب : 154756
+
-

حمایت از اسکوچیچ، تنظیم قرارداد مهدوی‌کیا

حمایت از اسکوچیچ، تنظیم قرارداد مهدوی‌کیا

بعد از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی و دیگر اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حال سروسامان بخشیدن به برخی مشکلات هستند و ماجدی هم چند روز پیش در مصاحبه‌‌ای به این موضوع اشاره کرد که رسیدگی به وضعیت تیم ملی و همچنین تیم المپیک از اولویت‌های فدراسیون فوتبال است.
یکی از سوژه‌های مهم خبری در یک هفته‌ گذشته، موضوع تیم فوتبال المپیک ایران بود. احسان اصولی یکی از اعضای هیأت‌رئیسه اعلام کرد در توافقات قبلی با مهدی مهدوی‌کیا، مبلغ قرارداد این مربی براساس یورو بوده است. حالا که قرارداد مهدوی‌کیا به پایان رسیده و او قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد، اعضای هیأت‌رئیسه ادامه همکاری با این مربی را منوط به امضای قرارداد بر پایه ریالی می‌دانند. احسان اصولی دیروز در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های سیما در مورد وضعیت مهدوی‌کیا در تیم المپیک گفت: «یکی از ایرادات بزرگی که بارها به عزیزی‌خادم تذکر دادیم مربیان تیم ملی بودند. مهدی مهدوی‌کیا، وحید شمسایی، صانعی و فروزان سلیمانی (سرمربی تیم ملی فوتسال زنان) مشکل قراردادی داشتند و در حالی کار خود را آغاز کردند که قرارداد نداشتند. ما با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کردیم و ایشان هم درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند؛ تصمیم نهایی با مهدی مهدوی‌کیا است.»

  حمایت از اسکوچیچ
در مورد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی هم شایعات مختلفی در چند روز گذشته شنیده شد. اسکوچیچ توانسته سریع‌ترین صعود تاریخ ایران را به جام‌جهانی رقم بزند ولی در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون این مربی مطرح شده بود که بعد از عزل عزیزی‌خادم، هیأت‌رئیسه علاقه‌ای به همکاری با او ندارد. حتی این موضوع هم عنوان شد که یحیی گل‌محمدی و یکی دو گزینه خارجی برای تیم ملی درنظر گرفته شده‌اند ولی ظاهرا هیأت‌رئیسه هم‌اکنون تصمیمی برای ایجاد تغییر در کادر فنی تیم ملی ندارد. اصولی در این خصوص می‌گوید: «تیمی که نتایج درخشان گرفته مورد حمایت هیأت‌رئیسه و فدراسیون است و امیدوارم 2بازی پیش رو در مقدماتی جام‌جهانی را هم ببریم.»
تیم ملی فوتبال ایران فروردین‌ماه 1401دو مسابقه پایانی خود در مرحله مقدماتی جام‌جهانی را برگزار می‌کند. شاگردان اسکوچیچ ابتدا باید 4فروردین به سئول سفر کنند و در مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرند و سپس 9فروردین در تهران از لبنان میزبانی کنند. باید دید در این دو مسابقه تیم ملی فوتبال ایران چه نتایجی را به‌دست خواهد آورد و پس از آن سرنوشت اسکوچیچ چه خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید