• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 اسفند 1400
کد مطلب : 154705
+
-

ملوان برای مرادمند و یزدانی جا ندارد!

ملوان برای مرادمند و یزدانی جا ندارد!

ماجرای سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، این روزها جزو سوژه‌های خبرساز فوتبال ایران است. درحالی‌که این دو بازیکن بازی امروز با فجرسپاسی را به‌طور قطعی از دست داده‌اند، باشگاه استقلال با استفاده از ارتباط‌های مصطفی آجورلو در تلاش است تا هر چه زودتر مشکل سربازی آنها را حل کند تا آبی‌ها بتوانند در ادامه فصل از یزدانی و مرادمند استفاده کنند. این در حالی است که برخی رسانه‌ها هم در چند روز گذشته خبر دادند زمان اعزام به خدمت مدافعان استقلال فرارسیده و آنها قطعا باید این تیم را ترک کنند.
رسانه‌ها روز یکشنبه به این موضوع اشاره کردند که یزدانی باید راهی فجرسپاسی شود و مرادمند هم باید پیراهن تیم دسته‌اولی ملوان انزلی را بر تن کند. اما جالب اینجاست که روز گذشته باشگاه ملوان اعلام کرد برای جذب بازیکن، جای خالی ندارد. حسین برومند سرپرست ملوان در مورد وضعیت انتقال مرادمند به این تیم می‌گوید: «سهمیه بزرگسالان ملوان پر است و جایی برای بازیکن جدید نداریم. همچنین از قبل مذاکره‌ای انجام نشده است تا مرادمند در ملوان بازی کند. در این‌باره با من تماس گرفتند و من هم با مازیار زارع (سرمربی ملوان) صحبت کردم. او گفت تیم ما جای خالی ندارد و مذاکره‌ای هم صورت نگرفت. از نظر باشگاه چنین برنامه‌ای وجود ندارد.»
برومند در این‌باره که آیا صحبتی بابت انتقال سیاوش یزدانی به ملوان شده است یا نه، گفت: «درباره یزدانی هیچ صحبتی نشده است. هر تیمی می‌تواند 21بازیکن بزرگسال داشته باشد و سهمیه ما پر است؛ مگر اینکه فدراسیون فوتبال به ما اجازه بدهد 22بازیکن ثبت کنیم که چنین کاری نمی‌کند. زارع نظری روی جذب مرادمند ندارد و دلیل اصلی آن هم پر بودن لیست ملوان است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید