22
چهار شنبه 4 اسفند 1400
شماره 8446
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در بیست و یکمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور، به‌پاس حضور مؤثر و تلاش‌های ارزشمند زنده‌یاد بیژن قفقازی‌زاده، لوح یادبود و نشان ویژه جشنواره به خانواده او اهدا می‌شود. قفقازی‌زاده عضو گروه داوری جشنواره بود که مسئولیت امور مالی جشنواره نیز در چند سال اخیر برعهده او بود.
داده‌نمایی
سوم اسفند سال 1362عملیات خیبر با رمز یا رسول‌اللهص آغاز شد. خیبر یکی از عملیات‌های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران است که در آن رزمنده‌ها هم با دشمن و تجهیزاتش جنگیده‌اند - به‌گفته یکی از جانبازان جنگ حاضر در آن عملیات تعداد تانک‌های دشمن از تعداد نیروهای ارتش ایران بیشتر بود - و هم با نیزارها و موقعیت خاص جغرافیایی و پوشش گیاهی و آب و هوایی هور مبارزه کرده‌اند.

یوسف گمگشته‌‌ باز آمد

پیکر شهید امیرعلی محمدیان، از جوان‌ترین مدافعان حرم، پس از ۵ سال دوری به وطن بازگشت
گزارش
۵ سال گذشت و تو چه می‌دانی ۵ سال چشم انتظاری برای یک مادر یعنی چه؟ این را فقط کسی درک می‌کند که طعم گزنده فراق را چشیده باشد.

نقل‌قول‌خبر/ سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور

مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور و متولیان این امر هماهنگی کاملی را با دست‌اندرکاران حوزه سلامت دارند. درصورت ابلاغ هر محدودیت جدید، خودمان را مکلف به اجرای آن می‌دانیم.
دختر شینا
دختر شینا
کتاب «دختر شینا» به بررسی خاطرات پشت‌ جبهه می‌‌پردازد و به‌صورت مستقیم در جبهه جنگ حضور نیافته است. قدم‌‌خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی است که راوی این قصه بوده و مخاطبان را با بیان شیوای خود در درازنای جنگ همراه می‌کند.
به دبیرخانه جشنواره ملی فعالان دفاع‌مقدس و مقاومت در فضای مجازی ارسال شده است.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
مستند «پیرمرد و خواننده» با نگاهی متفاوت به جنگ داخلی سوریه، یادآور امیدی است که در دل جنگ نیز نمی‌میرد.
«ویلایی‌ها» که نخستین فیلم سینمایی منیر قیدی است در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر، چندین سیمرغ را از آن خود کرد.