17
شنبه 30 بهمن 1400
شماره 8442
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سایه‌روشن‌های عزل عزیزی‌خادم

گفت و گو با طهمورث حیدری عضو ارشد هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال
گفت‌وگو
پنجشنبه گذشته اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در یک تصمیم قاطعانه رأی به عزل شهاب عزیزی‌خادم دادند.
ویژه
بارسلونا سرانجام برای اولین‌بار پس از سال2004 رنگ لیگ اروپا جام یوفای سابق را دید.
استقلال در لیگ بیست‌ویکم از بخت قابل توجهی برای قهرمانی برخوردار است و به‌نظر می‌رسد مجموعه اتفاقات پیرامونی هم به سود این تیم و نیز سرمربی آبی‌ها یعنی فرهاد مجیدی رخ می‌دهد.
لیگ برتر ایران
از آن روزی که رئال مادرید بدترین بازی خود در قرن21 را در پاریس و مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجام داد، روند انتقال امباپه به رئال مادرید هم دچار مشکل شد.
در راستای اینکه امسال همه تیم‌ها می‌خواهند همه مسابقاتی را که نبرده‌اند به بهانه‌ای 3 بر صفر کنند، ذوب‌آهن هم از استقلال شکایت کرده و خواهان آن شده که نتیجه دیدار این تیم برابر استقلال در هفته هفدهم 3 بر صفر شود.
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با 8بازی برگزار شد؛ استقلال به صدرنشینی خود ادامه داد، پرسپولیس از آلومینیوم انتقام گرفت و فاصله‌اش را با صدر حفظ کرد و سپاهان با توقف مقابل هوادار کلا از کورس قهرمانی خارج شد.

آنچه شما خواسته‌اید!

استقلال دقیقا همان تیمی شده که هواداران سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند تیمی که از 10بازی اخیر به 9 پیروزی رسیده و به هیچ قیمتی فرصت صدرنشینی را به رقیب سنتی نمی‌دهد.
انتقام با ذخیره‌های طلایی

انتقام با ذخیره‌های طلایی

پرسپولیس در روز بازگشت رامین رضاییان انتقام باخت اراک را از آلومینیوم گرفت، 2‌گل سرخپوشان را پاکدل و اسدی، بازیکنان جانشین در نیمه دوم زدند
پرسپولیس در روز بازگشت رامین رضاییان پیروزی باارزشی مقابل آلومینیوم به دست آورد و اجازه نداد فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.
قهرمان از کاشان آمد
قهرمان از کاشان آمد
تیم باریج‌اسانس کاشان قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شد؛ تیم‌ها معترضند که چرا فینال تک‌بازی برگزار شد
لیگ برتر والیبال زنان ایران بعد از 3ماه و 2هفته به پایان رسید و پایانی غیرمنتظره هم داشت.
امروز بازی‌های زیادی در لیگ‌های اروپایی برگزار می‌شود که بیشترشان از حساسیت چندانی برخوردار نیستند.

مشکات با یک پیروزی از برزیل برمی‌گردد

مشکات‌الزهرا صفی با یک پیروزی و 2شکست از مسابقات تنیس برزیل خداحافظی کرد.

پشت‌خط زن/دست رد به سینه ستارگان

رضا مومنی‌مقدم که سابقه بازی در تیم ملی و مربیگری در تیم نوجوانان ایران را دارد، به‌طور غیر‌مترقبه‌ای سرمربی تیم جوانان ایران شد اما اتفاق غیرمنتظره این بود که او دست رد به سینه 2ملی‌پوش؛ علیرضا نادی و فرهاد ظریف زد که خواهان همکاری با او شده بودند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ایران در پی برگزاری قرعه‌کشی جام ملت‌های بسکتبال آسیا در سال2022با ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه شد. این دوره از بازی‌ها تابستان آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
سری آ ایتالیا