02
شنبه 30 بهمن 1400
شماره 8442
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سبک زندگی مکتبی لازمه حفظ روحیه انقلابی

دیدگاه
انقلاب اسلامی فرایندی چندمرحله‌ای است که هنوز تا رسیدن به اهداف نهایی آن فرسنگ‌ها فاصله است. آنچه ملت ایران در 22بهمن57 رقم زد تنها عبور از مرحله اول بود که با عنوان مبارزه با رژیم ستمشاهی کلید خورده بود که در نهایت با سقوط آن به اتمام رسید.
ویژه
فواد ایزدی، استاد مطالعات آمریکا دانشگاه تهران با اشاره به مصاحبه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با روزنامه فایننشال‌تایمز مبنی‌بر اینکه پارلمان یا رئیس پارلمان کشورهایی که طرف مذاکرات برجامی ما هستند در یک بیانیه سیاسی پایبندی خود را به این توافق اعلام کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در سفر به آلمان، کنفرانس مونیخ را فرصتی برای تبیین سیاست خارجی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما امیدواریم که گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۴ در وین منجر به رسیدن به یک توافق خوب در آینده نزدیک شود.
نشان استاندارد ملی ایران باید برای همه مردم مایه اطمینان و در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز:

اگر می‌توانستند به امام ره هم اهانت می‌‌کردند

رهبری
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹بهمن سال۱۳۵۶، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه گذشته در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان، حرکت ۲۹بهمن را زمینه‌ساز استمرار حرکت عظیم میدانی مردم و در نهایت پیروزی انقلاب خواندند و با برشمردن عوامل مؤثر در استمرار انقلاب اسلامی در 4دهه گذشته و همچنین نیازهای امروز و فردای کشور، با اشاره به اقدام خودجوش و عظیم مردم در ۲۲بهمن امسال گفتند: امسال مراسم ۲۲بهمن واقعا اعجاب‌برانگیز و تحسین‌برانگیز بود زیرا به‌رغم ویروس کرونا و مشکلات معیشتی و انبوه دروغ‌پراکنی رسانه‌ای بیگانگان، حضور مردم در اکثر شهرها و مناطق کشور نسبت به سال قبل افزایشی چشمگیر داشت.

رئیس‌جمهور دوشنبه به دوحه‌سفر می‌کند

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دوشنبه، دوم اسفندماه به دعوت رسمی تمیم‌بن‌حمد‌ آل‌ثانی، امیر قطر در سفری 2روزه به دوحه خواهد رفت.
قطعنامه پارلمان اروپا مبتنی بر اغراض سیاسی است
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا در مورد مجازات سلب حیات در ایران گفت: این قطعنامه سراسر حاوی مطالب انحرافی و دروغین بوده و با واقعیات موجود در ایران همخوانی ندارد، بلکه با اهداف کاملا سیاسی تدوین شده است.