06
شنبه 30 بهمن 1400
شماره 8442
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاتل دخترم باید قصاص شود

پیگیری
«پس از گم شدن دخترم روزهای سخت و وحشتناکی را گذراندم. حالا هم تنها خواسته‌ام این است که هرچه زودتر قاتل دخترم قصاص شود». این بخشی از صحبت‌های مادر دختری است که در خانه وحشت به قتل رسید.
ویژه
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 3مرد نقابداری است که پس از بیهوش کردن زنان سالخورده، دست به سرقت طلا و جواهرات‌شان می‌زدند.
تحقیقات پلیس در خصوص آتش سوزی شبانه در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی که به جان‌باختن کارگر آنجا منجر شده بود نشان داد که این آتش سوزی عمدی است و فردی به‌خاطر اختلاف مالی با صاحب فروشگاه دست به این کار زده است.
امدادگران پس از 3شبانه روز تلاش، موفق شدند به پسربچه 5ساله افغان که به چاهی در ولایت زابل سقوط کرده بود برسند اما او تنها لحظاتی پس از نجات جان باخت.
نشت گاز و انفجار در ساختمانی در رباط‌کریم 10کشته برجا گذاشت

انفجار مرگبار، جشن تولد را عزا کرد

گزارش
«نشت گاز، جرقه و انفجار»؛  3 اتفاقی که در چند لحظه رخ داد و حادثه تلخی را رقم زد؛ انفجاری که  یکباره ساختمانی سه طبقه را بر سر ساکنانش آوار کرد.
سرقت پیچ تیرهای چراغ برق برای تامین هزینه مواد‌مخدر

سرقت پیچ تیرهای چراغ برق برای تامین هزینه مواد‌مخدر

اعترافات سارقانی که به اتهام سرقت پیچ و مهره تیرهای چراغ برق بزرگراه آزادگان دستگیر شده‌اند نشان می‌دهد که آنها برای تامین هزینه مواد‌مخدر مصرفی‌شان دست به این سرقت خطرناک زده‌اند.
قتل 3نفر در خاش
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جنایتی هولناک 3نفر را با شلیک گلوله به قتل رساند و گریخت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
برای خرید یخچال رفتم. از برندهای ایرانی یکی را انتخاب کرده و همه پولش را هم تسویه کردم. اکنون می‌گویند یخچال شما در یک بازه 3ماهه تحویل‌تان می‌شود.