• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 30 بهمن 1400
کد مطلب : 154273
+
-

انتقام با ذخیره‌های طلایی

پرسپولیس در روز بازگشت رامین رضاییان انتقام باخت اراک را از آلومینیوم گرفت، 2‌گل سرخپوشان را پاکدل و اسدی، بازیکنان جانشین در نیمه دوم زدند

انتقام با ذخیره‌های طلایی

پرسپولیس در روز بازگشت رامین رضاییان پیروزی باارزشی مقابل آلومینیوم به دست آورد و اجازه نداد فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود. رامین در بازگشت به دفاع راست پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و در یکی دو صحنه می‌توانست باعث گلزنی سرخپوشان شود. اما قرمزها 75دقیقه در گلزنی ناکام ماندند تا اینکه بالاخره 2بازیکن جانشین برای این تیم گلزنی کردند. حامد پاکدل مهاجم سابق آلومینیوم گل اول را زد و رضا اسدی که امسال انتقادهای فراوانی را تحمل کرده گل دوم را با شوتی سرکش به ثمر رساند. آلومینیوم دو فصل است پرسپولیس را در اراک می‌برد اما در هر دو فصل در تهران با همین نتیجه 2 بر صفر به قرمزها باخته است.

  نویدکیا؛ مرد بازنده
دیروز سپاهان در تهران نتوانست دروازه هوادار را باز کند و با یک مساوی بدون گل به اصفهان برگشت. با این تساوی  خود نویدکیا هم اعتراف کرد که قهرمانی  تیمش در این فصل دیگر غیرممکن شده است. مس و فولاد در رفسنجان بازی خیلی مهم و حساسی را در این قسمت از جدول برگزار کردند که فولاد تا آستانه پیروزی پیش رفت اما پنالتی پریرا گل نشد و یک برد باارزش را از این تیم گرفت. قهرمان سوپرجام ایران می‌توانست با پیروزی در رفسنجان یک گام مهم دیگر برای رسیدن به جمع 4تیم اول بردارد اما پریرا پنالتی دقیقه96 را از دست داد و بازی 1-1 تمام شد. گل مساوی فولاد را هم یکی از تازه‌واردهای این تیم یعنی خلعتبری زده بود. گل‌گهر سیرجان که یکی دیگر از مدعیان رتبه‌های سوم و چهارم است بالاخره به سریال بدشانسی‌هایش مقابل نساجی پایان داد و این تیم را برد. تیم قلعه‌نویی در جام‌حذفی به همین تیم باخته و حذف شده بود اما دیروز در لیگ نساجی را برد تا ساکت الهامی باز هم در پایان مسابقه بگوید: «من مربی بی‌عرضه‌ای هستم!» پیکان هم ذوب‌آهن را 2 بر صفر برد. هر 2گل میهمان بعد از 10نفره شدن میزبان به ثمر رسید و مهدی تارتار به تصمیمات داوری در این بازی و بازی‌های گذشته تیمش معترض بود. نفت آبادان هم بعد از 4برد متوالی بالاخره متوقف شد و در شیراز فقط یک امتیاز گرفت. منصوریان بعد از این مساوی با انتقاد از زمین ورزشگاه شیراز گفت: «همین که مصدوم نشدیم و سالم برمی‌گردیم جای شکر دارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید