• شنبه 30 بهمن 1400
  • السَّبْت 17 رجب 1443
  • 2022 Feb 19

اگر می‌توانستند به امام ره هم اهانت می‌‌کردند

در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹بهمن سال۱۳۵۶، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه گذشته در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان، حرکت ۲۹بهمن را زمینه‌ساز استمرار حرکت عظیم میدانی مردم و در نهایت پیروزی انقلاب خواندند و با برشمردن عوامل مؤثر در استمرار انقلاب اسلامی در 4دهه گذشته و همچنین نیازهای امروز و فردای کشور، با اشاره به اقدام خودجوش و عظیم مردم در ۲۲بهمن امسال گفتند: امسال مراسم ۲۲بهمن واقعا اعجاب‌برانگیز و تحسین‌برانگیز بود زیرا به‌رغم ویروس کرونا و مشکلات معیشتی و انبوه دروغ‌پراکنی رسانه‌ای بیگانگان، حضور مردم در اکثر شهرها و مناطق کشور نسبت به سال قبل افزایشی چشمگیر داشت.

همه خبرسازان کرونا

2 اقدامی که باید تا پایان پاندمی کرونا در کشور انجام شود.

لزوم همکاری دولت و مجلس برای قانون بودجه ۱۴۰۱

لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به‌عنوان نخستین سند مالی دولت مردمی که بلافاصله بعد از 4 سال رکود توأم با تورم و افزایش نابرابری، واقع شده و البته نخستین بودجه سده جدید شمسی، حائز اهمیت ویژه است.

سبک زندگی مکتبی لازمه حفظ روحیه انقلابی

انقلاب اسلامی فرایندی چندمرحله‌ای است که هنوز تا رسیدن به اهداف نهایی آن فرسنگ‌ها فاصله است. آنچه ملت ایران در 22بهمن57 رقم زد تنها عبور از مرحله اول بود که با عنوان مبارزه با رژیم ستمشاهی کلید خورده بود که در نهایت با سقوط آن به اتمام رسید.

متهمان نابسامانی بازار مسکن

همشهری دلایل رشد خزنده قیمت مسکن در شرایط رکود را بررسی می‌کند
رشد خزنده قیمت مسکن در شرایط رکود اقتصادی ناشی از چیست؟

یک سال تا پایان پروژه‌های نیمه‌تمام تهران

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تهران به عنوان میراث و یادگارهای دوره‌های گذشته مدیریت شهری در سال 1401 در اولویت قرار می‌گیرد. عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها بیشتر از 10 سال پیش شروع شده، ولی هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

سهم زنان در ثبت پایان‌نامه و رساله

براساس آمار، از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های ثبت شده در ایرانداک در سال تحصیلی1400-1399، حدود ۴۷درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها متعلق به زنان و ۵۲درصد متعلق به مردان بوده است.