17
چهار شنبه 13 بهمن 1400
شماره 8429
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صیاد ببرها

آشنایی با تیم جدید‌اللهیار صیادمنش
درحالی‌که خود‌اللهیار صیادمنش دوست داشت به‌خاطر ونسان کمپانی به تیم کلاب‌بروخه در بلژیک برود، باشگاه مالک او یعنی فنرباغچه این بازیکن را به‌صورت قرضی و تا پایان فصل به تیم هال‌سیتی در لیگ چمپیونشیپ انگلیس فرستاد.
ویژه
روزهای خوب تیم ملی با دراگان اسکوچیچ ادامه دارد. سرمربی کروات تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با امارات، صحبت‌هایش را چنین آغاز کرد: «درباره بازی امروز 2‌مورد من را راضی نگه می‌دارد. یکی نمایش خوب در نیمه اول بود و دیگری کنترل بازی. در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم تحت فشار قرار گرفت، اما عملکرد خوبی داشت.
سرمربی و مدیران باشگاه فولاد خوزستان در چند روز گذشته با رشید مظاهری و مدیر برنامه‌هایش در هتل المپیک وارد مذاکره شدند اما طرفین به توافقات نهایی دست پیدا نکردند تا به این صورت کار پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان نکونام منتفی شود.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بالاخره رأی خود را درخصوص تخلف گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی اعلام کرد.
عکس خبر
مهدی عبدی این روزها هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی در اوج آمادگی است. او که با 7گل در لیگ و حذفی بهترین گلزن فصل پرسپولیس است، حالا در خط حمله سرخپوشان بی‌رقیب هم شده تا بدون استرس به گلزنی‌هایش ادامه بدهد و پرسپولیسی‌ها را خوشحال کند.
بالاخره یحیی گل‌محمدی رضایت داد به دوران قهر و خانه‌نشینی‌اش خاتمه بدهد و به تمرینات پرسپولیس برگردد.
تیم ملی هندبال ایران عصر دیروز با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازگشت اما سرمربی تیم از عربستان راهی اسپانیا شد تا شایعه قطع همکاری او با ایران قوت بگیرد.

تکراری!

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل امارات صعودش را به جام‌جهانی قطر قدرتمندانه‌تر کرد و فرصت صدرنشینی را به رقیبش کره‌جنوبی نداد.
چرا حق با علی کریمی است؟

چرا حق با علی کریمی است؟

وقتی جادوگر سرخ‌ها دلیل سکوتش را توضیح می‌دهد
این چند روز که فضای باشگاه پرسپولیس متشنج بود، خیلی از هواداران به انتقاد از سکوت پیشکسوتان تیم پرداختند. آنها که در حمایت از یحیی گل‌محمدی دست به تجمع زده بودند، پلاکاردهایی حمل می‌کردند که روی آنها از انفعال چهره‌های قدیمی پرسپولیس انتقاد شده بود.
آقای حاشیه در بارسلون
آقای حاشیه در بارسلون
اوبامیانگ قراردادش را با آرسنال فسخ کرد تا به‌صورت رایگان به بارسا برود
در آخرین ثانیه‌های بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اتفاق خاصی رخ نداد اما یک‌انتقال بزرگ به بعد از بسته شدن پنجره موکول شد.
ماجرای دیدار دوستانه کشتی‌گیران آزادکار با تیم آمریکا در ایالت تگزاس بار دیگر به صدر اخبار بازگشت و حاشیه‌ساز شد. از طرف سفارت آمریکا در دوبی اعلام شده ویزای آزادکاران آماده است و نماینده‌ای برای دریافت ویزاها معرفی شود.

آماربازی

درست در همان روزی که ایران با رسیدن به امتیاز19 صعودش را به جام جهانی قطعی کرد، عربستان هم در گروه مقابل به امتیاز19 رسید اما به‌دلیل نزدیکی امتیازات 3تیم اول آن گروه، صعودش حتمی نشد.

نکته بازی/ چه لولایی دارند این پنجره‌ها!

در شرایطی که پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و تراکتور به‌دلیل بدهی‌های بین‌المللی بسته شده بود، مسئولان هر دو باشگاه اعلام کردند با پرداخت بدهی‌ها توانسته‌اند پنجره را باز کنند.

زیر یک خم/ یزدانی روی تشک مسابقه

روز گذشته پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای اینکه کشتی‌گیرانش را در شرایط مسابقه قرار دهد، دیداری درون‌اردویی برای آنها تدارک دیده بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
در آخرین ثانیه‌های پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی چه بازیکنانی تغییر لباس دادند؟
جدول گلزنان