02
چهار شنبه 13 بهمن 1400
شماره 8429
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خود را برای پوشیدن این ردای فاخر آماده کنیم

نگاه
هر اقدام خردمندانه‌ای، الزاماتی دارد که اگر به آن الزام‌ها بی‌توجهی شود، اقدام مورد نظر از مسیر خود خارج شده و هدفش نیز محقق نمی‌شود.
ویژه
ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود امام‌خمینی ره به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، دیروز با حضور چشمگیر قشرهای مختلف جامعه در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب‌اسلامی برگزار شد و آحاد مردم با حضور در این مراسم، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
رئیس کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست خارجی مجلس مصوبات کمیسیون تلفیق در مورد خدمت سربازی را غیرکارشناسی دانست و با آن مخالفت کرد .
وزیر امور خارجه قطر اعلام کرد که امیر این کشور و رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا درخصوص مذاکرات هسته‌ای ایران رایزنی کرده‌اند.

تشییع در قم، تدفین در کربلا

در پی درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی، هیأت دولت امروز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی و در استان قم تعطیل رسمی اعلام کرد
گزارش
آیت‌الله شیخ لطف‌الله صافی‌گلپایگانی، از مراجع عظام تقلید بامداد دیروز بعد از عمری خدمت به دین و انقلاب‌اسلامی در سن 103سالگی دارفانی را وداع گفت و به‌همین مناسبت هیأت دولت امروزچهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی و در استان قم تعطیل رسمی اعلام کرد.

نقل‌قول‌خبر /غلامحسین محسنی‌اژه‌ای

اگر از مردم جدا شدیم و روش، منش، کار و نوع مدیریت ما، جدایی و افتراق از مردم را به همراه داشت، آنگاه است که با مشکل مواجه می‌شویم و...
اخبار کوتاه/ پیام تبریک رئیس‌جمهور به‌ مناسبت سال نو چینی
رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو چینی به رئیس‌جمهوری خلق چین، اظهار خرسندی کرد که در آغاز سال جدید، روابط 2ملت وارد دومین 50سال روابط دیپلماتیک و اعلام اجرایی شدن برنامه همکاری جامع ۲۵ساله شده ‌است.